امضا تفاهم نامه صندوق بیمه روستاییان و سازمان فرهنگی شهرداری یزد

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۹:۳۳:۳۴
کد خبر: ۱۱۷۴۲۲۱
امضا تفاهم نامه صندوق بیمه روستاییان و سازمان فرهنگی شهرداری یزد
صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر یزد و سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری مرکز استان روزیکشنبه در راستای آگاهی بخشی به مردم برای گسترش صنعت بیمه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "حسن ابراهیمی" مدیر صندوق استان یزد در مراسم انعقاد این تفاهم نامه گفت: ۵۸ درصد از جمعیت استان در شهر یزد سکونت دارند که تعداد زیادی از این افراد در حاشیه شهر زندگی می‌کنند و بدون بیمه هستند.

ابراهیمی افزود: صندوق یاد شده درصدد استفاده از ظرفیت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و مشاوره به افراد بدون  بیمه است و در نظر دارد از ظرفیت‌های تبلیغی سازمان یادشده  برای آگاهی بخشی به سرپرستان خانوارهای واجد شرایط بیمه استفاده کند.

مدیر صندوق یادشده با بیان اینکه ۵۱ درصد ضریب پوشش بیمه‌ای صندوق مربوط به روستاهای استان است گفت: در حال حاضر تمرکز روی شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و افراد بدون بیمه در حاشیه شهر یزد  قرار دارد.

ابراهیمی با اشاره به اینکه افرادی که بدون بیمه هستند می‌توانند از بیمه روستایی استفاده کنند، گفت: افرادی که بدون  پوشش بیمه بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت هستند می‌توانند با مراجعه به کارگزاری این صندوق از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند.

همچنین "عباس ملازینلی" مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد گفت:یکی از وظایف این سازمان‌ ، آموزش حقوق شهروندی و اطلاع رسانی عمومی است و یکی از معضلات و مشکلات مردم ، نداشتن اطلاعات لازم در مورد بیمه‌های روستایی و شهری است.

وی اظهار کرد: بخش زیادی از مردم ساکن شهرها هستند مشمول بیمه روستایی و از مخاطبان شهرداری‌ها تلقی می‌شوند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد گفت: امکانات تبلیغی و اطلاع رسانی مانند نمایه‌های شهری، فضاهای مجازی را برای اطلاع رسانی و استفاده بیشتر مردم در اختیار صندوق یادشده قرار می‌ دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز