یادداشت کوتاه؛

گل ریحان؛ سرمایه‌ای که در آستانه تباهی است

۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۰۹:۰۳:۰۸
کد خبر: ۱۱۷۵۱۰۷
گل ریحان؛ سرمایه‌ای که در آستانه تباهی است
در فاصله 48 ساعت به برگزاری بازی هفته 23 لیگ یک خبرها حاکی از تعطیلی وبلاتکلیفی کشنده نماینده البرز در این مسابقات دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، گل ریحان در حالی باید روز شنبه در کرج به مصاف استقلال ملاثانی برود که چند روزی است این تیم نه تمرین می کند و نه وضعیت مشخصی از حیث کادرفنی و مدیریتی دارد.

هفته گذشته اعلام شد که بر اساس توافق صورت گرفته هیئت فوتبال استان البرز اداره این تیم را تا پایان فصل برعهده گرفته و حتی کادرفنی جدیدی نیز برای گل ریحان معرفی و بر سر تمرین حاضر شد.

اما خیلی زود توافق صورت گرفته رنگ باخت و طرفین موضوع یعنی باشگاه و هیئت فوتبال اعلام کردند به دلایل مختلف علاقمند به ادامه این همکاری نیستند و از همان روز شرایط برای نماینده البرز بغرنج تر از قبل شد.

اگر تا هفته پیش تیم تمرین می کردو به دشواری در مسابقات مختلف حاضر می شد حالا همان فعالیت را هم ندارد و در روزهای اخیر تیم فعالیتی نداشته است و بازیکنان به واسطه مطالبات مالی خود ترجیح داده اند فعلا در تمرینات حاضر نشوند.

علاقه ای به پیدا کردن مقصر برای این اتفاقات نیستیم و همه فوتبال دوستان و البرزی ها به خوبی در جریان اتفاقات و تحولات این تیم در ماه های اخیر بوده اند.

تنها به این نکته بسنده می کنیم که آنچه این روزها در آماج آسیب و تباهی قرار گرفته سرمایه عظیم جوانان البرزی است و جای تاسف آنکه دلسوزی هم برای این تیم وجود ندارد.

اگر قرار به ادامه این روند پراشکال ومعیوب باشد این تیم در خوشبینانه ترین حالت ممکن به لیگ دو سقوط خواهد کرد و چنانچه شرایط حضور تیم در ادامه رقابت های لیگ مهیا نشود شاهد تنزل نماینده البرز به دو دسته پایین تر خواهیم بود.

انتظار و توقع همه البرزی ها این است که همه کسانی که در اداره و راهبرد این تیم سهیم هستند برای یک بار هم که شده اختلافات وتوقعات متقابل را کنار بگذارند و در این برهه حساس همه ظرفیت های موجود را برای ادامه حیات این تیم و حفظ آن در مختصات فوتبال کشور را به کار بگیرند.

باید گل ریحان را حفظ کردو مانع  نابودی آن شد واین همه آن چیزی است که فوتبال دوستان توقع دارند و امیدواریم مسئولان امر در این آزمون مهم مردود نشوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز