مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز:

پروژه‌های "مسکن مهر" البرز تا پایان دولت تحویل متقاضیان می‌شود

۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۰۹:۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۱۷۵۱۱۶
پروژه‌های مسکن مهر البرز تا پایان دولت تحویل متقاضیان می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با تشریح آخرین روند اجرایی پروژه های مسکن مهر در استان البرز گفت: تلاش می کنیم این واحد ها تا پایان دولت تدبیر و امید تحویل متقاضیان مسکن مهر شود.

 به گزارش ادارخبرگزاری برنا استان البرز،رضا خالقی اظهار کرد: سیاست دولت تدبیر و امید به اتمام رساندن تمام واحد های مسکن مهر در سریعترین زمان است و مجموعه همکاران ما تمامی تلاش خود را بر این وظیفه معطوف کرده اند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد .

وی افزود: پیمانکاران مسکن مهر نیز دغدغه تامین اعتبار ساخت نداشته باشند چرا که هیچ مشکل مالی در این زمینه وجود ندارد و پرداختها به موقع انجام خواهد شد تا خللی در جریان تکمیل واحدها پیش نیاید و انشاالله همه این واحد ها تا پایان دولت تدبیر و امید تحویل متقاضیان مسکن مهر خواهد شد .

خالقی تصریح کرد: در این راستا تعداد 408 واحد از واحدهای پروژه نیارش دژ واقع در شهرک ابریشم کرج که به مرحله تکمیل و بهره برداری رسیده است به متقاضیان مسکن مهر تحویل می شود .

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز تصریح کرد: این پروژه دارای 3 فاز بوده که فاز سوم آن در حال حاضر آماده بهره برداری و تحویل به متقاضیان است و فاز های یک و دو آن نیز در حال تکمیل شدن است و در آینده ای نزدیک کار واگذاری واحدها انجام خواهد شد .

خالقی ضمن اشاره به سایر پروژه های ناتمام مسکن مهر در استان گفت در مسکن مهر شهرک ابریشم سه مجموعه در حال تکمیل وجود دارد که سعی و تلاش ما بر این است که با جدیت و پشتکار لازم تمام موانع موجود بر سر راه را مرتفع کنیم و کار را به پایان برسانیم و این قشر محروم را که سالیان متمادی منتظر مانده اند را خانه دار کنیم .

وی همچنین اضافه کرد :در مسکن مهر شهرک البرز ( ماهدشت ) نیز 4 پروژه نا تمام وجود دارد که مراحل نهائی ساخت ( نصب انشعابات ) را میگذراند و در آینده ای بسیار نزدیک شاهد بهره برداری و تحویل این واحدها به متقاضیان خواهیم بود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز