پذیرش ۳۰۹۸ اشتراک جدید گاز در بوکان طی سال گذشته

۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۸:۵۹
کد خبر: ۱۱۷۵۵۱۷
پذیرش ۳۰۹۸ اشتراک جدید گاز در بوکان طی سال گذشته
رئیس اداره گاز بوکان از پذیرش ۳۰۹۸ اشتراک جدید گاز در این شهرستان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، اسماعیل رسول‌زاده گفت: از اشتراک‌پذیری‌های سال گذشته ۲۱۲۶ فقره شهری و ۹۷۲ فقره نیز روستایی بود.

وی با بیان اینکه اشتراک‌پذیری‌ها در سال گذشته نسبت به سال ۹۸ از افزایش حدود ۳۵ درصدی برخوردار بود، خاطرنشان کرد: سال ۹۸ در بخش شهری ۱۶۴۲ مورد و در بخش روستایی هم ۶۸۵ مورد اشتراک‌پذیری شده بود.

رئیس اداره گاز بوکان همچنین آمار مربوط به واگذاری انشعابات در بوکان طی سال ۹۹ را نسبت به ۹۸ افزایشی اعلام کرد و گفت: سال گذشته تعداد انشعابات واگذاری شده شهری ۶۶۴ و روستایی نیز ۴۸۲ فقره بود.

به گفته رسول‌زاده، در سال ۹۸ در بخش شهری ۸۵ فقره و در بخش روستایی هم ۱۶۶ فقره انشعاب واگذار شده بود.

وی درباره علت افزایش چشمگیر آمار واگذاری انشعاب و اشتراک‌‌پذیری در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸، اعلام کرد: دلیل این امر گازرسانی به حفرات خالی شهر بوکان و مناطق توسعه یافته شهر به ویژه چهار محله هدف ستاد بازآفرینی شهرستان شامل محله‌های پشت مدرسه شهید نجاری امیرآباد، منطقه دانشگاه آزاد، پشت ۳۰ متری کلتپه و پشت ۳۰ متری مهندس رشیدی و نیز گازدار شدن روستاهای کهریزه محمودآباد و ینگجه بود.

 رئیس اداره گاز این شهرستان در ادامه، با اشاره به برخورداری ۹۷ درصدی جمعیت شهری بوکان از نعمت گاز، گفت: با توجه به جهش گازرسانی روستایی در دولت تدبیر و امید، درصد برخورداری جمعیت روستایی شهرستان از نعمت گاز نیز هم اکنون ۶۵ درصد است.

نظر شما