استاندار البرز:

پیک چهارم کرونا در البرز روند نزولی دارد /ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی در تعطیلات عید فطر

۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۲:۵۱
کد خبر: ۱۱۷۵۹۱۹
پیک چهارم کرونا در البرز روند نزولی دارد /ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی در تعطیلات عید فطر
استاندار البرز گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی، سفر در تعطیلات عید فطر حتی به استان های دارای شرایط زرد نیز ممنوع است و هر گونه ورود و خروجی با پلاک های غیر بومی به البرز ممانعت و جریمه می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که روز شنبه به ریاست رییس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه کمیته های مربوطه گزارش های لازم را ارئه دادند، افزود: با توجه به مدیریتی که در البرز با همراهی ویژه مردم و اصناف صورت گرفت این بار نیز مورد تقدیر ستاد ملی قرار گرفتیم.

وی با قدردانی از همراهی مردم و بویژه صنوف، ادامه داد: شیب بستری ها و فوتی های البرز در موج چهارم شیوع کرونا با سرعت بالاتری نسبت به تهران در حال نزول است.

شهبازی گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی، سفر در تعطیلات عید فطر حتی به استان های دارای شرایط زرد نیز ممنوع است و هر گونه ورود و خروجی با پلاک های غیر بومی ممانعت و جریمه می شود.

وی افزود: فرمانداران، فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا و تمامی نیروهای نظامی و انتظامی در البرز باید در خصوص اعمال محدودیت ترددها در تعطیلات پیش رو به جد حضور داشته باشند.

استاندار البرز گفت: اصناف البرز، درخواستی مبنی بر بازگشایی مشاغل گروه 2 با رعایت شیوه نامه های بهداشتی را داشتند و این امر طی مکاتبه و تماس تلفنی با ستاد ملی طرح شد و موافقت جهت اعمال این درخواست صورت گرفت.

شهبازی گفت: گروه های آسیب پذیر مشمول گروه یک، در حال واکسیناسیون هستند و امیدوارم با توجه به اقدامات صورت گرفته تا پیش از پاییز امسال واکسیناسیون به پایان برسد.

وی افزود: اصناف البرز همراهی بسیار خوبی با مصوبات ستاد ملی و استانی با کرونا داشتند و در خصوص بازگشایی مشاغل گروه 2، ایجاد فرصت جهت پرداخت عوارض شهرداری و تمدید خودکار پروانه کسب تا 3 ماه درخواست هایی مطرح کرده بودند که مورد موافقت قرار گرفت.

استاندار البرز گفت: همچنین کسبه ای که در حوزه ساخت و ساز فعالیت دارند بر اساس ماده 59 برای پروانه ساخت، تخفیف ویژه ای خواهند داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز