با اعلام ستاد مبارزه با کرونا در استان؛

فعالیت های اماکن ورزشی در کردستان از سر گرفته شد

۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۰:۳۵:۰۱
کد خبر: ۱۱۷۶۴۰۷
فعالیت های اماکن ورزشی در کردستان از سر گرفته شد
جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان روز پنجشنبه 16 اردیبهشت ماه برگزار شد و با اعلام این ستاد فعالیت گروه های شغلی 1 و 2 بلامانع عنوان شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ پس از گذراندن موج چهارم شیوع ویروس کرونا در استان روز پنجشنبه 16 اردیبهشت ماه ستاد مبارزه با این ویروس در کردستان عنوان کرد که تمامی شهرستان های تابعه استان از وضعیت رنگ بندی قرمز کرونایی خارج و به وضعیت نارنجی تغییر رنگ داده اند.
 
بر اساس بخش نامه جدید اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا در استان مبنی بر بلامانع بودن فعالیت مشاغل گروه 2 در وضعیت نارنجی، کلیه اماکن در رشته های مختلف ورزشی بخش دولتی و باشگاه های خصوصی مسقف و ادارات دارای اماکن ورزشی در سطح استان کردستان از امروز شنبه 18 اردیبهشت ماه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.
 
دستگاه ورزش و جوانان کردستان با ابلاغ این بخش نامه به روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های تابعه استان پایان منع فعالیت های ورزشی را در رشته های کم برخورد اعلام کرد.
 
لازم به ذکر است؛ پس از دریافت هرگونه اطلاعیه جدید در خصوص نحوه فعالیت اماکن ورزشی موارد به صورت رسمی از طریق سایت خبری، کانال تلگرامی و پیج رسمی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نظر شما