نماینده ولی فقیه در لرستان :

ورزشکاران در بحث کمک های مومنانه پیشرو هستند / نام ورزش با فتوت ،پهلوانی و جوانمردی نوشته شده است

۱۴۰۰/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۶:۴۷
کد خبر: ۱۱۷۶۷۳۶
ورزشکاران  در بحث کمک های مومنانه پیشرو هستند / نام ورزش با فتوت ،پهلوانی و جوانمردی نوشته شده است
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی گفت: جامعه ورزش لرستان شهدای بزرگی دردفاع از میهن اسلامی تقدیم کرده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ شاهرخی روز یکشنبه در رزمایش کمک های مومنانه جامعه ورزش استان لرستان واجرای طرج ایران همدل که در سالن شهید چاغروند برگزارشده بود با بیان اینکه نام ورزش با فتوت ،پهلوانی و جوانمردی نوشته شده است ،اظهار کرد: ورزشکاران همپای و  پیشرو در کمک های مومنانه حضوری فعال  دارند.

 او با اشاره به نقش جامعه ورزش در دوران دفاع مقدس ، افزود: جامعه ورزش لرستان شهدای بزرگی دردفاع از میهن اسلامی تقدیم کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی تصریح کرد: ورزشکاران افتخارآفرین میهن اسلامی هستندو با به اهتزار درآورن  پرچم جمهوری اسلامی ، عزت وافتخار ملی را برای ما به وجود می آورند.

 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به نقش ورزشکاران در بحث کمک های مومنانه نیز گفت: ورزشکاران مانند حضورشان  در میادین ورزشی   در اینگونه مراسم ها و کمک های مومنانه نیز حضور فعال دارند.

 حجت الاسلام شاهرخی ضمن تقدیر  ازجامعه ورزش استان  که درفراهم  کردن بسته های معیشتی این رزمایش تشریک مساعی کرده اند،خاطر نشان کرد: از همه ورزشکارانی که هم درخدمت جامعه ورزش و هم درخدمت اقشار مختلف هستند   تقدیروتشکر می کنم .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز