بارش‌های پراکنده آسمان کردستان را فرا می‌گیرد

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۰۸:۵۴:۱۷
کد خبر: ۱۱۷۶۸۶۹
بارش‌های پراکنده آسمان کردستان را فرا می‌گیرد
رییس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: از امروز تا روز چهارشنبه به تناوب شاهد ناپایداری‌های جوی به شکل افزایش ابر، وزش باد شدید، در برخی از نقاط استان بارش باران به همراه رعد و برق و احتمال بارش تگرگ خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ نشمیل احمدیانی افزود: بارش‌ها به شکل رگباری و پراکنده بوده و عمدتاً در نیمه شمالی و شرقی و تا حدودی نواحی مرکزی استان رخ می‌دهد که امکان آبگرفتگی موقت معابر شهری و روستایی در برخی از مناطق یاد شده دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: شرایط بارش برای فردا و پس فردا در سطح منطقه کاهش می‌یابد اما همچنان برای شهرستان‌های بیجار و قروه امکان بارش‌های خفیف و پراکنده وجود دارد.

رییس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: از امروز به تدریج از میزان گرد و خاک در سطح استان کاسته می‌شود و کیفیت هوا و دید افقی افزایش می‌یابد.

وی سردترین نقطه استان در شبانه روز گذشته را "قاملو" با یک درجه و گرم‌ترین را "سلین اورامان" با ۳۲ درجه سانتی گراد عنوان کرد و گفت: دمای شهر سنندج مرکز استان نیز مابین ۱۱ و ۲۶ درجه سانتی گراد در نوسان بود.

احمدیانی یادآور شد: از فردا تا روز سه شنبه به تدریج میانگین دمای شبانه استان پنج تا هفت درجه سیلسیوس افزایش یافته و هوای سطح منطقه گرمتر خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز