فرمانده سپاه کردستان:

مردم حضور گسترده در انتخابات داشته باشند/ مردم کردستان هیچ‌وقت سفر رهبری را فراموش نخواهند کرد

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۱:۰۸:۱۳
کد خبر: ۱۱۷۷۰۰۰
مردم حضور گسترده در انتخابات داشته باشند/ مردم کردستان هیچ‌وقت سفر رهبری را فراموش نخواهند کرد
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات لازم است چرا که مردم یکی از عناصر مهم در شکل‌گیری انقلاب اسلامی بودند و در تداوم این انقلاب و آرمان‌های آن نقش مهمی داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ سردار سیدصادق حسینی شامگاه یکشنبه در سخنرانی در شبکه‌های مجازی اظهار داشت: با وجود تمامی حوادث و اتفاقات از قبیل جنگ، تحریم‌ها و توطئه‌ها، اما مردم خوب عمل کرده‌اند چرا که به انقلاب و کشور عشق می‌ورزند.

وی افزود: امروز قلب جهان اسلام در ایران شکل گرفته و می‌تپد و مردم جهان اسلام از این وضعیت در راستای پیشبرد اسلام استفاده می‌کنند.

سردار حسینی اضافه کرد: قطعا مردم با رعایت الزامات بهداشتی در انتخابات پیش‌رو شرکت خواهند کرد و با حضور گسترده و با نشاط قدرت نرم جمهوری اسلامی را متبلور خواهند ساخت.

وی یادآور شد: همانگونه که در چند ساله اخیر مردم در انتخابات شرکت کرده‌اند و در مبارزه با ویروس کرونا خوش درخشیده‌اند در انتخابات ۱۴۰۰ نیز صحنه‌ای به یادمامدنی خلق خواهند کرد و در انتخابی هوشمندانه و آگاهانه، دولتی انقلابی روی کار خواهند آورد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس با بیان اینکه دولت باید مردمی و وفادار به انقلاب و مردم بوده، مشکلات را رصد کرده و برای حل آنها برنامه داشته باشد تاکید کرد: رییس جمهوری که به ارزش‌های انقلاب و ادامه‌ دهنده راه امام و شهیدان و پیرو رهبری باشد، با حضور اکثریت مردم در انتخابات و انتخابی اصلح محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهوری و دولت اختیارات زیادی دارند ادامه داد: کل بودجه کشور تا پست‌های پایین کشوری در روستاها در اختیار دولت است و لذا یک رییس جمهور انقلابی با بکارگیری این ظرفیت‌ها و جوانان اهداف انقلاب و آسایش مردم را تحقق می‌بخشد.

سردار حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به برکات سفر رهبری به استان کردستان در سال ۱۳۸۸ اشاره کرد و اظهار داشت: امروز بعد از گذشت ۱۲ سال، هنوز آثار و برکات سفر رهبری در کردستان احساس می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: رهبر معظم انقلاب، کردستان را استانی فرهنگی نامیدند و در تجلیل از ایثارگری‌های مردم، فرمودند کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است.

وی با بیان اینکه در سفر رهبری به کردستان حدود ۱۶۵ طرح عمرانی و برنامه‌ای با اعتبار ۶ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال مصوب شد اضافه کرد: در فصل فرهنگ و هنر ۲۱۵ طرح گردشگری از جمله ساخت دانشکده علوم قرآنی، دارالقران بین‌المللی، ۵۹ ایستگاه ماهواره‌ای در استان، سایت جدید صداوسیما و ساخت مجتمع‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مصوب و عملیاتی شده که در ارتقای سطح فرهنگی استان تاثیر بسزایی داشته است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: در این سفر پربرکت ۳۵۴ طرح مسکن شهری و روستایی و عمران مصوب و عملیاتی شد ضمن اینکه یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی ارزان ‌قیمت برای محرومین هم مصوب شد که تا سال ۱۳۹۱ احداث و به مددجویان زیرپوشش بهزیستی و کمیته امداد امام راحل واگذار شد.

وی اضافه کرد: ۱۴۱ طرح آب و فاضلاب از جمله، ساخت مجتمع و شبکه‌های آبرسانی و فاضلاب‌کشی در شهرها و روستاها، ۵۴ طرح بهداشتی و درمانی از جمله احداث خانه‌های بهداشت و مراکز شهری، ۴۰۱ طرح در بخش گازرسانی و برق‌رسانی، ۶۸ طرح ورزشی از جمله زمین‌های ورزشی روستایی، سالن‌های سقف کوتاه، استخر سرپوشیده از مصوبات سفر رهبری به کردستان بود که همه آنها عملیاتی و اجرایی شده است.

سردار حسینی افزود: در بخش کشاورزی و منابع طبیعی که یکی از فرصت‌های استان است هم ۲۷ طرح به تصویب رسید، توسعه باغات دیم در سطح ۵۷۰ هکتار، ساخت مجتمع‌های دامپروری و گلخانه‌ای و ساخت شبکه فرعی آبیاری و زهکشی بخش دیگری از مصوبات سفر رهبری به کردستان است.

وی تصویب ۱۳ طرح در بخش منابع آبی از جمله تکمیل سد آزاد، آغاز سامانه انتقال آن به دشت‌های شرقی استان، ساختمان سد عباس‌آباد بانه و ساخت سامانه انتقال آب از سد چراغ‌ویس به شهر سقز را از دیگر مصوبات این سفر ذکر کرد.

فرمانده سپاه کردستان گفت: رهبری دستور دادند از خانواده کشته‌شدگان فریب‌خورده توسط ضدانقلاب هم دلجویی شود چرا که ایشان همه را در قاب ایران اسلامی می‌بینند و همین تدابیر موجب امنیت پایدار و اقتدار ایران شده است.

مقام معظم رهبری ۲۲ اردیبهشت سال ۱۳۸۸به کردستان سفر کردند و هشت روز مهمان مردمان فرهنگی این استان بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز