رییس ورزش و جوانان چگنی:

اجرای طرح پویش"ایران همدل" در چگنی با حضور هیئت‌های ورزشی و سمن های حوزه جوانان

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۱:۲۷:۵۸
کد خبر: ۱۱۷۷۰۲۰
اجرای طرح پویشایران همدل در  چگنی با حضور هیئت‌های ورزشی و سمن های حوزه جوانان
معصومه رکرک از حضور پرشور هیات‌های ورزشی وموسسه های مردم نهاد چگنی در طرح پویش "ایران همدل " خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ رکرک  امروز با بیان این خبر ،اظهار کرد:چهاردهم اردیبهشت سال ۱۴۰۰ تفاهم نامه ای فی مابین آقا کرمعلی کارشناس مسئول مشارکت‌های مردمی و عبدی کارشناس اکرام کمیته امداد شهرستان چگنی و وورزش وجوانان چگنی  جهت اجرای طرح جذب یک میلیون حامی و پویش ایرانی مهربان در دفتر رئیس اداره ورزش و جوانان  این شهرستان منعقد شده بود  که هدف از اجرای آن بهبود وضعیت معیشتی ایتام و سالمندان و خانواده های تحت حمایت کمیته امداد است.

او افزود: اجرای طرح  ایران مهربان با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان در تحقق این هدف نقش موثری داشته و این طرح با مشارکت اصناف و اقشار جامعه در حال اجرا است .

رئیس ورزش و جوانان چگنی با بیان  اینکه این طرح در کل کشور در حال اجرا است ،تصریح کرد: این شهرستان نیز در این اقدام خداپسندانه با حضور ۳۵ نفر از روسای هیاتها ودبیران موسسه مردم نهاد شرکت کردند .

 رکرک بیان کرد :خوشبختانه در این اقدام خدا پسندانه ای که در ماه پر خیر و برکت رمضان از طرف این اداره انجام گرفت تمامی روسای هیاتها و دبیران موسسه های مردم نهاد در این طرح ماهانه با واریز مبلغ پولی در این امر مهم مشارکت داشته اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز