افتتاح ۴۰ خانه هلال احمر در استان آذربایجان‌غربی همزمان با سراسر کشور

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۶:۰۱:۴۵
کد خبر: ۱۱۷۷۲۳۹
افتتاح ۴۰ خانه هلال احمر در استان آذربایجان‌غربی همزمان با سراسر کشور
۴۰ خانه هلال احمر در استان آذربایجان‌غربی همزمان با سراسر کشور بمناسبت هفته هلال احمر توسط مدیر عامل استان افتتاح شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، امیر جعفرزاده در این آیین اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور ۴۰ خانه هلال احمر نیز در سطح استان افتتاح شد این افتتاحیه بصورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهور و دکتر همتی رئیس جمعیت هلال احمر ایران نیز ارتباط مستقیم بود.

وی با اشاره به اینکه تمام فعالیت های خانه هلال، دواطلب محور و بر اساس ظرفیت های انسانی موجود در شهر و روستا انجام می گیرد، افزود: اعضای مستقر در خانه های هلال، سفیران هلال احمر در کشور هستند و خانه های هلال به شکل کاملا مردمی و داوطلبانه اداره می شوند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی توسعه و تقویت شبکه دسترسی خدمات داوطلبانه با استفاده از توان مردم از طریق گسترش خانه های هلال و آموزش و توانمند سازی مردم منطقه در مواجهه با مخاطرات و بحرانها و فعالیت های بشردوستانه و فرهنگی را از اهداف خانه های هلال احمر ذکر کرد.

وی گفت: روند گسترش خانه‌های هلال به عنوان یک برنامه راهبردی در دستور کار جمعیت هلال احمر استان قرار دارد و از همه ظرفیت‌های داوطلبی برای توسعه این مهم استفاده خواهد شد.

جعفرزاده گفت: سوانح چندسال اخیر از جهت گستردگی حوزه جغرافیایی نشان داد که بدون مشارکت جوامع محلی، اجرای مأموریت‌ها برای جمعیت هلال احمر با سختی همراه است، از این رو «خانه های هلال» ایده ارزشمندی برای تسهیل در خدمت رسانی به مردم و تقویت تاب آوری و پایداری جوامع محلی است.

همچنین مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی بصورت افتتاح نمادین این طرح در خانه هلال دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کوی سالار، لاله و رشادت حضور داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز