۲۶۶ میلیارد ریال فرار مالیاتی در کردستان

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۱:۴۸:۰۹
کد خبر: ۱۱۷۷۵۸۷
۲۶۶ میلیارد ریال فرار مالیاتی در کردستان
فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 266 میلیاردی فرار مالیاتی با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ سردار "علی آزادی"  اظهار داشت: در پی شکایت اداره کل امور مالیاتی استان کردستان علیه یکی از واردکنندگان کالا در سنندج مبنی بر سوء استفاده از کارت بازرگانی و فرار مالیاتی، بلافاصله در این رابطه پرونده تشکیل و به اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی استان کردستان ارجاع داده شد.

وی افزود: در همین راستا تیمی از مأموران پلیس امنیت اقتصادی بررسی موضوع  را در دستور کار خود قرار دادند و با اقدامات تخصصی و پلیسی، سرنخ های مهمی از این پرونده اقتصادی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی کردستان تصریح کرد: مأموران در ادامه تحقیقات به این نتیجه رسیدند افرادی با سوء استفاده از کارت بازرگانی اقدام به واردات لوازم خانگی از گمرکات کشور کرده و طی این مدت مالیات کالاهای وارد شده را پرداخت نکردند.

سردار آزادی با اشاره به شناسایی متهمان پرونده و محل اختفاء آنان عنوان داشت: با شناسایی محل فعالیت متهمان، ماموران با اخذ نیابت قضائی به استان های تهران و آذربایجان غربی اعزام و موفق به دستگیری 5 تن از متهمان اصلی این پرونده شدند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه در تحقیقات تخصصی به عمل آمده متهمان به جرم خود اقرار و با پیگیری ماموران بیش از 266میلیارد ریال فرار مالیاتی از متهمان کشف شد، تصریح کرد: نیروی انتظامی در راستای تعاملات هدفمند با اداره کل امور مالیاتی استان کردستان و در جهت اجرای تدابیر و برنامه های مدون اجرایی اقدامات جهادی خودرا در جهت مبارزه با مجرمان اقتصادی که با اقدامات خود موجبات تضییع اموال دولتی می گردند را ادامه داده و با مجرمان اقتصادی برخورد قانونی خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز