رئیس شورای اطلاع‌رسانی لرستان :

صرفه جویی در مصرف آب از هم اکنون در استان مد نظر قرار گیرد / الگوی مصرف آب در استان اصلاح شود

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۰:۵۶:۱۶
کد خبر: ۱۱۷۸۰۸۳
صرفه جویی در مصرف آب از هم اکنون در استان مد نظر قرار گیرد /  الگوی مصرف آب در استان اصلاح شود
محمود ثمینی خواستار اصلاح الگوی مصرف آب شرب و ذخایر آبی در لرستان شد.

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ ثمینی در سی و هشتمین جلسه شورای اطلاع رسانی لرستان با اشاره به اینکه خشکسالی یکی از مهمترین دغدغه های مسئولین کشور و استان است، اظهارکرد: با توجه به کاهش بارندگی در فصل بهار و پایین بودن ذخایر آبی استان، پیش‌بینی می شود که در فصل گرم پیش رو با کمبود گسترده آب و برق مواجه شویم و نیاز است صرفه جویی در مصرف آب از هم اکنون در استان مد نظر قرار گیرد.

او افزود: رسانه های استان و روابط عمومی دستگاه های اجرایی به خصوص دستگاه های خدمات رسان باید به موضوع بهره برداری و مصرف درست آب شرب و ذخایر آبی استان ورود کرده در این زمینه فرهنگ سازی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی  استاندار لرستان  به موضوع اعمال گسترده  محدودیت های کرونایی در ایام تعطیلات عید سعید فطر و برخورد جدی با متخلفان پرداخت و گفت: پس از تعطیلات نوروز و عدم رعایت محدودیت ها و پروتکل ها، شاهد گسترش شیوع ویروس کرونا و درگیر شدن کشور و استان با موج چهارم این بیماری بودیم و انتظار می رود مردم استان در تعطیلات پیش رو نسبت به رعایت محدودیت ها و پروتکل ها اهتمام بیشتری داشته باشند.  

 رئیس شورای اطلاع‌رسانی لرستان  افزود: در این ایام مسافرت های بین شهری و بین استانی، حضور در تفرجگاه ها و برگزاری مراسمات و دورهمی های گسترده ممنوع است و ورودی و خروجی های استان به صورت دقیق کنترل می شود.

ثمینی بیان کرد: تدابیر لازم برای برگزاری امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم به صورت حضوری طی هفته های آینده صورت پذیرفته و این امتحانات با نظارت دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود و خانواده های دانش آموزان عزیز در این زمینه نگران نباشند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان عنوان  کرد: بر اساس قوانین، تبلیغات حضوری در انتخابات شوراهای شهر و روستا به طور کامل ممنوع است و باید از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغات استفاده شود.

 

 

نظر شما