مدیر باشگاه شهدای رزکان البرز:

بازیکنان قول جبران شکست هفته قبل را داده‌اند/ اتفاقات عجیبی در آمل افتاد

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۴:۵۸
کد خبر: ۱۱۷۸۱۷۵
بازیکنان قول جبران شکست هفته قبل را داده‌اند/ اتفاقات عجیبی در آمل افتاد
مدیر باشگاه شهدای رزکان البرز با بیان اینکه عوامل بسیاری در شکست هفته قبل این تیم در آمل دخیل بود گفت: بازیکنان قول داده اند در بازی خانگی فردا بخت هفته قبل را جبران کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حمید کریمی اظهار کرد: شکست هفته قبل مقابل دماوند آمل علل بسیاری داشت و اتفاقات عجیبی در آن بازی افتاد که ما را از کسب نتیجه دلخواهد دور کرد.

وی افزود: در آن بازی تیم حریف بسیار خشن فوتبال بازی کرد و در کنار آن اخراج بازیکن ما و بارندگی شدید هم مزید بر علت شد تا نتوانیم برنامه های خود را در زمین پیاده کنیم.

کریمی ادامه داد: پس از آن بازی تمرینات خوب و مستمری را پشت سر گذاشتیم وبازیکنان هم قسم شده اند تا آن شکست را جبران کنند و به کرجی ها عیدی بدهند.

مدیر باشگاه شهدای رزکان با تاکید براینکه تیمش تجارب گرانبهایی از بازی در فصل قبل دارد گفت: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و برای رسیدن به هدف یعنی صعود باید تک تک بازی ها را جدی بگیریم و به نتیجه لازم دست پیدا کنیم.

وی در پایان گفت: تیم خوبی برای این فصل بسته شده و امیدوارم درنهایت یکی از تیم های صعود کننده به لیگ دو باشیم.

شایان ذکر است تیم شهدا رزکان البرز در چارچوب هفته چهارم مرحله نهایی لیگ 3 عصر پنج شنبه 23 اردیبهشت ماه از ساعت ۱۹:۲۵ در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف پیام وحدت خراسان می رود.

 

نظر شما