پایش روزانه شبکه ارتباطی آذربایجان‌غربی برای ارائه خدماتی پایدار در دستور کار است

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۱۳:۳۱:۱۹
کد خبر: ۱۱۷۸۲۲۶
پایش روزانه شبکه ارتباطی آذربایجان‌غربی برای ارائه خدماتی پایدار در دستور کار است
مدیرکل ارتباطات آذربایجان غربی امروز درمصاحبه با برنامه رادیویی ایستکلر (خواسته های مردم ) اظهار کرد: روزانه شبکه ارتباطی استان را برای ارائه خدماتی پایدار به اقشار مختلف مردم پایش می کنیم.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، قاسم جلیلی نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در این مصاحبه به تشریح وضعیت شبکه ارتباطی استان پرداخت و بیان کرد:در خصوص پهنای باند ورودی استان مشکلی وجود ندارد و در حال حاضر یک چهارم آن زیر بار است.

جلیلی نژاد در خصوص دغدغه والدین برای برگزاری آزمون های مدارس و دانشگاه ها به صورت آنلاین گفت:تمام تلاش خود را برای پایدار بودن شبکه در ایام امتحانات انجام می دهیم و شبکه به صورت لحظه ای در حال پایش است.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت های ارتباطی و تغییر سبک زندگی با شیوع ویروس کرونا عنوان کرد:وزارت ارتباطات طبق برنامه ششم توسعه موظف به برقراری شبکه ملی اطلاعات تا ۸۰ درصد روستاهای استان است که تا به امروز بیش از تعهدات انجام شده است.

مدیر کل ارتباطات افزود:برنامه ما برای توسعه اینترنت پهن باند در استان تا ۱۰۰درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار است که با رفع موانع تامین تجهیزات تلاش می کنیم تا پایان دولت محقق شود.

نظر شما