مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان درپاسخ به سوال برنا خبرداد:

فعالیت ۲ باشگاه ورزشی در جمعیت هلال احمر لرستان برای جوانان عضو /استفاده از ظرفیت هیئت های کوهنوردی و نجات غریق استان درامداد رسانی ها

۱۴۰۰/۰۲/۲۴ - ۰۱:۳۵:۲۷
کد خبر: ۱۱۷۸۶۶۲
فعالیت ۲ باشگاه ورزشی در جمعیت  هلال احمر لرستان برای جوانان عضو  /استفاده از ظرفیت هیئت های کوهنوردی و  نجات غریق استان درامداد رسانی ها
صارم رضایی به خبرگزاری برنا گفت: جمعیت هلال احمر لرستان در زمینه های ورزشی واستفاده از ظرفیت هیئت های ورزشی رابطه تنگاتنگی با اداره کل ورزش وجوانان استان دارد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ رضایی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که به همت  گروه  واتسابی مدیران ورسانه های لرستان برگزارشده بود در پاسخ به سوال خبرنگار برنا مبنی اینکه عملکرد این دستگاه در حوزه جوانان وهمچنین همکاری برخی از هیئت های ورزشی استان  که در بحث امداد ونجات به هنگام وقوع بحرانها با هلال احمرفعالیت مشترک دارند چگونه است؟ اظهارکرد: 2 باشگاه ورزشی  در جمعیت هلال احمر لرستان در خصوص فعالیت های ورزشی  فعال است که در اختیار حوزه جوانان  جمعیت قرار دارد به طوریکه  قبل ازشیوع ویروس  کرونا در سانس های مختلف به صورت مجانی در اختیار جوانان و امدادگران قرار داشته اند .

 او افزود: جمعیت هلال احمر لرستان  در زمینه های ورزشی رابطه  تنگاتنگی با اداره کل ورزش وجوانان استان داردو برنامه های اوقات فراغت جوانان  عضو هلال احمر ومسابقات ورزشی مربوط به آنها  را در این باشگاه ها برگزار می کند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمرلرستان  در خصوص استفاده از ظرفیت ورزشکاران وانعقاد تفاهم نامه با هیئت های ورزشی فعال استان در بحث امدادرسانی ها  نیز یادآورشد: باتوجه به حوادثی که در سطح استان رخ می دهد  یک تفاهم نامه را در راستای همکاری مشترک با هیئت کوهنوردی  استان و شهرستانها منعقد کرده ایم تا بر مبنای این تفاهم نامه  درحوادثی که به  کوهنوردان نیاز است بتوانیم ازظرفیت های  این هیئت ورزشی استفاده کنیم؛همچنین   در بحث آموزش ها، ارتباطات لازم با این هیئت  همکاری های مشترک داریم.

او در ادامه به انعقاد تفاهم نامه با هیئت  نجات غریق وغواصی   استان اشاره کرد وگفت:   با هیئت نجات غریق  لرستان نیز درخصوص  امداد ونجات و جستجوی غرق شدگان استان براساس یک تفاهم نامه همکاری مشترک داریم .

صارم رضایی   با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت های مهم هیئت نجات غریق ، تاکید کرد: در بین حوادث مختلف بیشترین غرق شدگی ها در سطح استان رخ می دهد به طوریکه سال گذشته 22 نفر غرق شده  وحتی  امسال نیز 9 نفر غرق شدگی  در استان اتفاق افتاد لذا  می طلبید که این تفاهم نامه برای استفاده از ظرفیت این هیئت مهم ورزشی  منعقد شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز