یادداشت کوتاه؛

دوگانه "مقاومت" در لیگ برتر فوتسال/ مدعی‌ای که مدعی نبود!

۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۰۹:۰۲:۵۳
کد خبر: ۱۱۷۸۹۶۹
دوگانه مقاومت در لیگ برتر فوتسال/ مدعی‌ای که مدعی نبود!
رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران در حالی به پایان رسید که نماینده البرز در این مسابقات دو چهره متفاوت از خود به نمایش گذاشت و در نهایت با کسب رتبه ششمی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مقاومتی ها فصل را در حال شروع کردند که در بخش جذب بازیکن و آماده سازی تیم شرایط بهتری را از فصول گذشته تجربه می کردند.

آنها با استفاده از ظرفیت بازیکنان سرباز چهره های خوبی را از تیم های دیگر لیگ برتری جذب کردند و عیار فنی بالاتری را برای حضور در فصل جدید داشتند.

پیش بینی برخی از کارشناسان نیز حضور مقاومت در جمع مدعیان و کار سخت حریفان مقابل نماینده البرز بود.اتفاقی که در دور اول مسابقات رخ داد و شاگردان فرهاد کشاورز با ارائه بازی های درخشان و کسب نتایج خوب حسابی برای دیگر مدعیان خط ونشان کشیدند.

اوج عملکرد این تیم در دور اول بازی ها پیروزی درخشان و پرگل در اصفهان مقابل تیم مدعی گیتی پسند بود وآنها به لطف امتیازات کسب شده به عنوان تیم دوم گروه خود را به جمع 6 تیم نهایی رساندند.

اما حکایت دور دوم برای مقاومت کاملا متفاوت بود.آنها پس از 3 هفته اول که نتایج قابل قبولی کسب کردند به یکباره دچار اُفتی فاحش شدند وشکست های متوالی این تیم در مقابل حریفان سبب شد در نهایت رتبه آخر جدول نصیب نماینده البرز شود.

تیم حاضر در دور نهایی هیچ نشانی از تیم سرحال ومدعی دور اول نداشت و متاسفانه در مرحله نهایی آن انتظاری که از تیم پرظرفیت و جوان البرز می رفت محقق نشد.

قطعا مدیریت باشگاه و کادرفنی در روزهای آینده در خصوص دلایل این افت فاحش و عملکرد دوگانه صحبت خواهند کرد وبه این سوال پاسخ خواهند داد که چگونه تیمی مدعی در دور اول رتبه آخر دور نهایی را کسب می کند.

لیگ برتر فوتسال ایران پایان یافت و مقاومتی ها علیرغم تزلزل خود در طول مسابقات بهترین عملکردشان را در ادوار لیگ برتر به ثبت رساندند و این باور را ایجادکردند که نماینده البرز می تواند خود را در قامت یک مدعی نشان بدهد و صرفا حضور در مسابقات و بقا در لیگ برتر هدف نباشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز