رییس هیات ووشو استان البرز:

امکانات خانه ووشو البرز در سطح ملی است/برگزاری مسابقات "wwf " ایجاد انگیزه می‌کند

۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۰۹:۴۳:۲۲
کد خبر: ۱۱۸۰۵۲۳
امکانات خانه ووشو البرز در سطح ملی است/برگزاری مسابقات wwf  ایجاد انگیزه می‌کند
رییس هیات ووشو استان البرز گفت: تمامی امکانات لازم برای برپایی اردوهای آماده سازی در خانه ووشو استان مهیا است و در سطح ملی امکان ارائه خدمات اردویی فراهم است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، اسماعیل سایه افکن اظهار کرد: خانه ووشو البرز با تلاشی شبانه روزی و پیگیری های فراوان شکل گرفته با این حال به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ایجاد شده نتوانسته ایم به شکل کامل از ظرفیت این فضای ورزشی اختصاصی استفاده کنیم.

سایه افکن با تاکید براینکه وجود  این خانه ووشو می تواند بستری مناسب برای برگزاری اردوها، استعدادیابی وبرگزاری مسابقات استانی باشد گفت: امکانات مهیا شده در این خانه ووشو البرز در سطح ملی است.

متولی ووشو البرز اقدام اخیر فدراسیون برای برگزاری مسابقات جایزه بزرگwwf را یک اقدام خوب برای ایجاد انگیزه در نزد ورزشکاران فعال در ووشو عنوان کرد و گفت: در حال ارزیابی نفرات هستیم تا بهترین نمایندگان خود را در این مسابقات شرکت دهیم.

وی در پایان با اشاره به حضور 6 تیم از البرز در لیگ مجازی ووشو گفت: با توجه به ادامه محدودیت ها فعلا در بستر فضای مجازی برخی از برنامه ها پیگیری می شود و امیدوارم هر چه زودتر بتوانیم به شرایط عادی قبل از کرونا بازگردیم.

 

نظر شما