عضو شورای شهر طالقان عنوان کرد:

افزایش ورود گردشگران به "طالقان" با افتتاح جاده جدید/ ضرورت چاره اندیشی برای خدمات‌دهی به مسافران

۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۰:۳۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۸۰۵۶۵
افزایش ورود گردشگران به طالقان با افتتاح جاده جدید/ ضرورت چاره اندیشی برای خدمات‌دهی به مسافران
عضو شورای اسلامی شهر طالقان گفت: با افتتاح جاده جدید هشتگرد به طالقان و کاهش زمان تردد شاهد افزایش چشمگیر ورود گردشگران به این شهر خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حامد صادقیان اظهار کرد: جاده هشتکرد به طالقان در آستانه افتتاح است و با بهره برداری از آن مسیر تردد خودروها از سمت کرج  وتهران کاهش پیدا می کند.

وی افزود: با این اتفاق حضور گردشگران یک روزه و دو روزه در شهرستان طالقان افزایش خواهد یافت وباید برای ارائه خدمات به این حجم از مسافر چاره اندیشی کرد.

صادقیان با بیان اینکه ایجاد استراحتگاه های مسافری در نقاط مختلف شهرستان یک ضرورت است گفت: با توجه به محدودیت هتل ها و اقامتگاه ها و هزینه های بالای آن قطعا خیلی از مسافران توان استفاده از خدمات آنها را ندارند و باید برای این طیف از مسافران چاره اندیشی کرد.

عضو شورای شهر طالقان وجود برخی قوانین و دستورالعمل ها را مانعی برای ایجاد زیرساخت های خدماتی در شهر طالقان عنوان کرد وگفت: در این خصوص لازم است با رایزنی و مکاتبات لازم این محدودیت ها تعدیل شده و بستر برای توسعه زیرساختی شهر مهیا شود.

وی در پایان به اهم اقدامات مدیریت شهری طالقان درحوزه عمرانی طی سال جاری اشاره کرد وگفت: احداث کتابخانه مرکزی شهر پس از وقفه ای چندماهه آغاز شده ضمن آنکه بازسازی وآسفالت معابر شهری، تجهیز پارک های سطح شهر و اصلاح و بهسازی ورودی شهر و میدان مرکز طالقان نیز در دست اقدام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز