استاندار البرز خبرداد:

آغاز ارائه خدمات بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی فردیس از ۲ ماه آینده

۱۴۰۰/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۰:۵۶
کد خبر: ۱۱۸۱۲۰۱
آغاز ارائه خدمات بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی فردیس از ۲ ماه آینده
استاندار البرز با اشاره به آخرین روند احداث بیمارستان 260 تختخوابی فردیس گفت: این پروژه در سال ۹۹ بیش از ۴۰ درصد نسبت به سال های گذشته پیشرفت فیزیکی داشت و امید می رود تا دو ماه آینده بیمار پذیری خود را آغاز کند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی صبح امروز چهارشنبه در بازدید از روند تکمیل پروژه بیمارستان ۲۶۰ تختی فردیس با بیان اینکه اتمام این بیمارستان یکی از اقدامات مهم و موثری بود که در دستور کار دولت قرار گرفت و بعنوان تنها شهرستان فاقد بیمارستان در البرز با بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت، مورد پیگیری و حمایت ویژه قرار گرفت.

وی ادامه داد: پروژه بیمارستان فردیس یکی از پروژه های ۶ گانه البرز است که مقرر شد تا پایان دولت دوازدهم مورد بهره برداری قرار گیرد.

این مسئول افزود: اکنون برخی طبقات در مرحله نازک کاری است و تجهیزات لازم نیز خریداری و مهیا شده است و طبق تعهد و گزارش پیمانکار مقرر شد که تا پایان خرداد ماه امسال امور اساسی این بیمارستان تکمیل شود.

شهبازی با بیان اینکه امید است ظرف ۲ ماه آینده کار بیمارپذیری این بیمارستان آغاز شود گفت: بر سر راه تکمیل بیمارستان موانعی وجود داشت که برای حل آنها دستور لازم به مسئولان مربوطه داده شد.

وی در پایان گفت: سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و فرماندار فردیس طی مأموریتی ویژه موظف هستند که به صورت روزانه روند تکمیل بیمارستان را رصد و گزارش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز