۷۵ هزار نفر در آذربایجان غربی واکسن کرونا دریافت کرده اند

۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۰۷:۱۲:۵۵
کد خبر: ۱۱۸۱۳۸۴
۷۵ هزار نفر در آذربایجان غربی واکسن کرونا دریافت کرده اند
استاندار و رییس ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون ۷۵ هزار نفر در استان، واکسن کرونا دریافت کرده اند که البته این آمار با سرعت در حال افزایش است.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری روز چهارشنبه در بازدید از مرکز واکسیناسیون عمومی در جوار ورزشگاه ۶ هزار نفری ارومیه گفت: بعد از رفع مشکلات تهیه واکسن در کشور و آذربایجان غربی، ورود واکسن به کشور روال طبیعی دارد و روزانه به طور معمول واکسیناسیون انجام می شود.

وی اضافه کرد: طبق آخرین آمار تاکنون ۷۵ هزار نفر واکسن کرونا دریافت کرده اند که این تعداد، به صورت روزانه رو به افزایش است.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر، افراد بالای ۷۵ سال در حال دریافت واکسن هستند و با اتمام این رده سنی، سنین پایین تر نیز واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.

شهریاری بیان کرد: با وارد شدن واکسن به صورت گسترده به کشور و استفاده از واکسن های تولید داخل، بر اساس پیش بینی هایی که انجام شده، تا پایان سال واکسیناسیون عمومی برای همه مردم صورت خواهد گرفت.

همچنین در این بازدید، مدیران بهداشتی و مسوولان واکسیناسیون توضیحاتی را در خصوص روند انجام این فعالیت به استاندار آذربایجان غربی ارائه کردند.

شهریاری پیش از بازدید از این مرکز، از ساختمان در حال احداث ستاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی قرار گرفت.

این ساختمان که در ورودی شهر ارومیه از مسیر سرو قرار دارد، پیشرفت خوبی نسبت به ماه های گذشته داشته و استاندار آذربایجان غربی نیز از این پیشرفت، ابراز رضایت کرد.

همچنین خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در ابتدای خیابان شهید ذاکر ارومیه نیز مورد بازدید استاندار آذربایجان غربی قرار گرفت.

بازدید از مرکز واکسیناسیون خودرویی دانشگاه علوم پزشکی در خیابان امنیت طلب ارومیه، آخرین بازدید استاندار آذربایجان غربی از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز