رییس هیات کشتی استان البرز:

توان شرکت در لیگ برتر را نداریم/باید ریزش شدید کشتی‌گیر را جبران کنیم

۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۱۰:۲۳:۲۵
کد خبر: ۱۱۸۱۴۶۵
رییس هیات کشتی استان البرز گفت: علیرغم پیگیری های فراوان بستر وشرایط لازم برای حضور در لیگ برتر کشتی مهیا نیست و نتوانسته ایم حامی مالی لازم را برای این منظور جذب کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، حمید یاری اظهار کرد: حداقل اعتبار مورد نیاز برای حضور در لیگ برتر کشتی یک میلیارد تومان است که تامین آن از عهده هیات کشتی خارج است وباید برای تامین آن حامیان مالی به کمک ما بیایند.

وی افزود: رایزنی هایی را هم با چند شرکت و برند داشته ایم اما تاکنون توفیقی حاصل نشده است و با این شرایط بعید می دانم بتوانیم در لیگ برتر حضور پیدا کنیم.

یاری ادامه داد: رایزنی هایی را از طریق باشگاه مقاومت برای جذب سرباز ورزشکار داشته ایم اما آن هم تاکنون به نتیجه مشخصی نرسیده است.

متولی کشتی استان البرز استعدادیابی وافزایش جامعه آماری را یکی از اهداف عمده سال جاری این هیئت برشمرد و گفت: شیوع کرونا و رکود ناشی از آن آسیب زیادی به کشتی زده و ریزش شدیدی را شاهد هستیم لذا با بازگشایی مدارس و باشگاه ها در تلاشیم استعدادیابی وسیعی را صورت دهیم وچهره های مستعد را شناسایی کنیم.

یاری تصریح کرد: نگاه ما المپیک 4 سال آینده است و باید بتوانیم برای آینده استعدادهای جدیدی را از البرز به کشتی کشور معرفی کنیم.

وی در پایان از حضور 19 کشتی گیر البرز در مسابقات بین المللی جام تختی خبرداد و گفت: در رشته فرنگی موفق به کسب یک نقره و دوبرنز شدیم و مسابقات آزاد نیز از صبح با حضور 11 نماینده از البرز آغاز شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز