هفته ۲۵ لیگ یک فوتبال ایران؛

پیروزی روحیه بخش "گل ریحان" در کرج/نماینده البرز برد و امیدوار ماند

۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۲۰:۵۲:۲۲
کد خبر: ۱۱۸۱۶۶۳
پیروزی روحیه بخش گل ریحان در کرج/نماینده البرز برد و امیدوار ماند
هفته ۲۵ لیگ‌یک فوتبال ایران با انجام چند دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که در یکی از بازی های مهم در کرج گل ریحان به یک برد ارزشمند رسید تا روحیه ای دوچندان برای بازی های دشوار پیش رو بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز دو تیم گل ریحان و ملوان بندر انزلی در زمین هموار ورزشگاه انقلاب کرج روبروی هم قرار گرفتند.

گل ریحانی ها که با تغییرات فنی صورت گرفته تمرینات پرفشار و منظمی را در روزهای گذشته پشت سر گذاشته بودند با دوندگی زیاد و یک بازی درگیرانه درصدد کنترل تیم میهمان بودند.

اما این بازی درگیرانه با اشتباه مدافعان میزبان یک ضربه پنالتی را در دقیقه ۲۲ نصیب ملوانی ها کرد که مهیار زحمتکش آن را به گل کرد و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.

در نیمه دوم شاگردان مازیار زارع به دنبال کنترل بازی و استفاده از توپ های بلند بودند اما در مقابل گل ریحانی ها که انگیزه بیشتری برای کسب پیروزی داشتند با دوندگی بیشتر و گرفتن کنترل میانه زمین توانستند در حملات پردامنه خود دوبار توسط سعید حلافی و عادل سرشار در دقایق ۴۸ و ۹۱ به گل برسند و ۳ امتیاز شیرین را پس از هفته ها ناکامی نصیب نماینده البرز کنند.

البته در دقایق پایانی میهمان این فرصت را داشت تا بازی را به تساوی بکشاند اما بی دقتی بازیکنان مانع این کار شد.

شاگردان شافعی با این پیروزی و رساندن امتیازات خود به عدد ۱۸ به ادامه بازیها امیدوار شدند و حالا با روحیه ای دوچندان به استقبال بازی های حساس پیش رو خواهند رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز