نماینده ولی فقیه در مازندران:

نظام و انقلاب مال مردم است و کسی نباید با صندوق رای قهر کند/ گنبد آهنین آمریکایی در اسرائیل به ناکارآمدی رسید

۱۴۰۰/۰۲/۳۱ - ۱۴:۰۳:۴۷
کد خبر: ۱۱۸۱۸۵۶
نظام و انقلاب مال مردم است و کسی نباید با صندوق رای قهر کند/ گنبد آهنین آمریکایی در اسرائیل به ناکارآمدی رسید
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت: نظام و انقلاب مال مردم است و کسی نباید با صندوق رای قهر کند.

به گزارش برنا؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی،  نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری، در نماز جمعه این هفته مرکز استان که برای نخستین بار در سال جدید در فضای باز مصلی برگزار شد، گفت: انتخابات پیش روز بسیار مهم‌تر از دیگر انتخابات‌هاست چراکه این نظام و انقلاب مال مردم است و کسی نباید با صندوق رای قهر کند.

او با تاکید  بر این که همه باید برای حفظ نظام جمهوری اسلامی جانانه در انتخابات شرکت کنند، افزود: باید به هر شکلی شده از نظام دفاع و حمایت و با انتخاب درست و عاقلانه بر چگونگی مدیریت و تعیین سرنوشت خودمان اثرگذاری کنیم.

امام جمعه ساری ادامه داد: مردم و ملت ما در همه صحنه‌ها در هر شرایطی برای رسیدن به اهداف نظام حضور پیدا می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین به پیروزی مردم غزه و ایستادگی فلسظین علیه رژیم اشغالگر قدس اشاره کرد و گفت: ماجرای غزه و فلسطین مظلوم که مقتدرانه در مقابل تهاجم ناجوانمردانه اسرائیل ایستادگی کرد، دنیا را مبهوت کرده است.

آیت‌الله محمدی لائینی با اظهار این که فلسطینی‌ها با شلیک بیش از سه هزار موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی، صهیونیست‌ها را شکست دادند، گفت: گنبد آهنین آمریکایی در اسرائیل نیز به ناکارآمدی رسیده است.

امام جمعه ساری تهاجم صهیونیست‌ها به غزه و شهادت بیش از 200 نفر اعم از زن و مرد و کودک را نشانگر مظلومیت فلسطینان دانست و بیان داشت: باید مراتب همکاری و وحدت خود را با آنان نشان دهیم و از مظلومان فلسطینی حمایت کنیم.

او افزود: همان طوری که همه مردم دنیا علیه رژیم صهیونیستی تظاهارات کردند، امروز ما هم پس از اقامه نماز جمعه ابراز برائت خود را علیه رژیم اسرائیل اعلام می‌کنیم.

امام جمعه ساری همچنین به واقعه غدیر اشاره و از آن به عنوان یک بخش مظلوم از تاریخ اسلام یاد کرد و اظهار داشت : غدیر با شکوه را باید بار دیگر به عنوان روز ولایت علی (ع)  پاس بداریم و آن را الگویی برای حمایت از نظام جمهوری اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری قرار بدهیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر اهمیت توجه به الگوی مصرف و صرفه‌جویی در انرژی برق و مصرف آب در مازندران تاکید کرد و گفت: با توجه به کم آبی و خشکسالی احتمالی، مصرف بهینه آب بسیار ضروری است.

محمدی لائینی همچنین بر لزوم رعایت مصرف بهینه و صرفه‌جویی انرژی برق نیز تاکید کرد.

امام جمعه ساری سوم خرداد را به عنوان روز فتح خرمشهر گرامی داشت و گفت: جمله به یاد ماندنی امام راحل مبنی بر «خرمشهر را خدا آزاد کرد» دارای  یک پیام معنا داری است و امروز درس‌های فتح خرمشهر را باید در میدان‌های غیر نظامی به کار بگیریم.

گفتنی است در پایان نماز جمعه ساری، نمازگزاران با سر دادن شعارهایی علیه آمریکا و اسرائیل از ملت مسلمان و مظلوم فلسطین حمایت کردند.

photo_2021-05-21_14-44-03

photo_2021-05-21_14-43-38

photo_2021-05-21_14-55-10

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز