نصب دوربین کنترل سرعت در ۱۷ نقطه حادثه خیز سنندج

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۱۰:۳۰:۴۹
کد خبر: ۱۱۸۲۱۲۶
نصب دوربین کنترل سرعت در ۱۷ نقطه حادثه خیز سنندج
مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج گفت:نقاط حادثه خیز در سطح شهر شناسایی شده و در ۱۷ نقطه حادثه خیز سنندج دوربین کنترل سرعت نصب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ عرفان فتحی مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج از نصب دوربین کنترل سرعت در ۱۷ نقطه حادثه خیز در سنندج خبر داد و گفت: بر روی هر بازو دکل دو دوربین برای کنترل چهار نقطه خط عبوری در مجموع ۵۸ دوربین جهت کنترل و بهبود وضعیت ترافیک و افزایش ایمنی و کاهش تصادفات در معابر حادثه خیز نصب خواهد شد.

فتحی اظهار داشت: سرعت زیاد و عدم توانایی در کنترل خودرو یکی از عوامل تصادفات در معابر اصلی سطح شهر است.

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج بیان کرد: این شهرداری در سال گذشته و در راستای رصد نحوه تردد خودرو‌ها در سطح شهر نسبت به راه اندازی مرکز مانیتورینگ اقدام نمود.

او عنوان کرد: با توجه به اهمیت ارتقای ایمنی و کاهش سوانح و تصادفات رانندگی در سطح معابر نصب دوربین کنترل سرعت بر اساس صورتجلسه شورای ترافیک استان در دستور کاراین شهرداری قرار گرفت.

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: اجرای سامانه هوشمند ترافیکی؛ راهکاری نوین در راستای کنترل و بهبود وضعیت ترافیک شهری، کاهش تصادفات و ارتقاء سطح ایمنی در عبور و مرور از اهداف اجرای این طرح است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز