وچان کردستان جایگاه دوم جدول رده بندی گروه هشتم را بدست آورد

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۱۲:۲۹:۰۴
کد خبر: ۱۱۸۲۷۴۳
وچان کردستان جایگاه دوم جدول رده بندی گروه هشتم را بدست آورد
تیم فوتبال وچان کردستان در پایان دور رفت مسابقات لیگ دسته یکم فوتسال بانوان کشور که به میزبانی مریوان برگزار شد جایگاه دوم جدول رده بندی گروه هشتم را کسب کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ دور گروهی رقابت های فوتسال لیگ دسته یکم بانوان کشور با شرکت ۳۵ تیم در هشت گروه ۴ و ۵ تیمی از پنجشنبه 30 اردیبهشت آغاز شد و در پایان این دور از مسابقات از هر گروه یک تیم به دور نهایی صعود می کند و از بین هشت تیم صعود کننده پس از رقابت در دور نهایی 2 تیم جواز حضور در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور را خواهند گرفت.
 
دور رفت رقابت های گروه هشتم این مسابقات با حضور تیم های مشتقین ایرانیان، سرخپوشان زنجان، فوتسال بانوان پارسیان، پارسا رشت و وچان کردستان به میزبانی شهرستان مریوان در استان کردستان برگزار شد.
 
در پایان مسابقات گروه هشتم تیم فوتسال وچان کردستان به عنوان یکی از نمایندگان استان در این رقابت ها با 2 پیروزی و یک شکست و کسب شش امتیاز به مقام دوم جدول رده بندی گروه خود دست یافت و باید در دور برگشت نیز به مصاف حریفان خود برود.
 
همچنین تیم فوتسال بانوان یاران سهرابی دیواندره به عنوان دومین نماینده استان در گروه چهارم لیگ دسته یکم با تیم های مبل کریمی البرز، صدرا نکا مازندران، فدک تبریز، فجر کنگان هم گروه است و در بازی های دور رفت که به میزبانی کرج برگزار شد با کسب سه پیروزی و یک شکست و عنوان دوم جدول رده بندی به کار خود پایان داد و در دور برگشت این رقابت ها نیز که از 30 اردیبهشت ماه به میزبانی کرج برگزار می شود، به مصاف حریفان خود رفته است و تا پایان روز دوم تیم های صدرا نکا مازندران و فدک تبریز را با نتایج پرگل 9 – 4 و 11 – 2 شکست داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز