فرماندار کرج:

راه اندازی کارناوال و کاروان‌های تبلیغاتی در ایام انتخابات ممنوع است

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۲:۴۳:۵۷
کد خبر: ۱۱۸۳۲۷۵
راه اندازی کارناوال و کاروان‌های تبلیغاتی در ایام انتخابات ممنوع است
فرماندار ویژه شهرستان کرج با بیان این که راه اندازی کارناوال و کاروان های تبلیغاتی ممنوع است، گفت: تجمع در مقابل ستادهای انتخاباتی نیز نیاز به مجوز دارد همچنین هر گونه تجمع در فضاهای بسته در ستادها ممنوع می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، غفور قاسم پور اظهار کرد: هنوز دستور العمل تبلیغات انتخابات به فرمانداری ها ابلاغ نشده است، اما آنچه مبرهن است راه اندازی کارناوال ها و کاروان های تبلیغاتی ممنوع است و تجمع در فضاهای بسته در ستادها نیز منع داشته و نقض قوانین و پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونا بشمار می رود.

وی افزود: برپایی هرگونه کاروان، کاروان گردانی و تجمع انتخاباتی ممنوع بوده است و طبق اعلام وزارت بهداشت به ازای هر یک نفر، هشت متربع فضا در نظر گرفته شده و حداکثر 30 درصد از ظرفیت مکان ها باید مورد استفاده قرار گیرد و همچنین در فضاهای باز مانند استادیوم ها و سالن های ورزشی روباز و فضای باز مراکز آموزش عالی و مدارس، این امکان وجود دارد که ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک، نامزدهای انتخاباتی بتوانند سخنرانی های خود را برگزار کنند.

قاسم پور با بیان اینکه جزئیات نحوه استفاده از اماکن مذکور و منع تبلیغات در شرایط کرونایی طی روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد گفت: در تبلیغات نامزدها، اصل بر تبلیغات سالم با اولویت حفظ سلامتی مردم و تجمع های حداقلی درنظر گرفته شده است و هرگونه تجمع در فضاهای بسته مانند مساجد، سالن های اجتماع، مساجد، تالارهای پذیرایی و سالن های ورزشی سربسته، ممنوع است.

فرماندار کرج گفت: باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود و همینطور هم خواهد شد و مردم مومن و انقلابی ما انتخاباتی باشکوهی را در روز جمعه 28 خردادماه رقم خواهند زد، انتخابات باید هرچه شفاف تر، امن تر و باشکوه تر برگزار شده و در برابر چشمان دشمنان انقلاب اسلامی قرار بگیرد.

وی تعامل و اعتماد بین دستگاه ها را عاملی برای تسهیل برگزاری انتخابات دانست و گفت: به بهترین شکل با رعایت امانتداری انتخابات را برگزار کنیم و انتخابات مجلس نیز تجربه بسیار خوبی بود برای این که ببینیم زمانی که هدف انسان اجرای مر قانون و صیانت از آراء مردم باشد کارها پیش خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز