پیشکسوت ورزش و نخستین رییس اداره تربیت بدنی پلدختر درگذشت

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۳:۴۳:۵۲
کد خبر: ۱۱۸۳۳۲۹
پیشکسوت ورزش و نخستین رییس اداره تربیت بدنی پلدختر درگذشت
حمیدرسولی ( نصیری ) از پیشکسوتان ورزش لرستان و نخستین رییس اداره تربیت بدنی شهرستان پلدختر درگذشت .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ حمیدرسولی (نصیری ) از پیشکسوتان ورزش و فوتبال لرستان و شهرستان پلدختر و همچنین  نخستین رییس اداره تربیت بدنی پلدختر به  علت بیماری به دیار حق شتافت.

 شادروان حمید رسولی (نصیری ) متولد   ۱۳۳۵  از خانواده های اصیل و ورزشی  شهرستان پلدخترووابسته به ایل جودکی و کهن دیار بالاگریوه لرستان  بود که درکنار زنده یاد پهلوان یدالله پورنصیر(جودکی) بنیانگذار ورزش مدرن پلدختر و به همراه برادرانش ( مهدی ، شاپور،علیرضا ، محمدرضا،سام ونریمان ) به توسعه فوتبال در این شهرستان کمک های شایانی کرد.

 این پیشکسوت بااخلاق  فوتبال  لرستان   در دهه های ۵۰ و ۶۰ تا اوایل دهه  هفتاد  در تیمهای مختلف شهرستانی به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای و کاپیتان تیم های پرسپولیس ، پاس واستقلال پلدختر  وهمچنین  تیم منتخب این شهرستان در لیگ های مختلف استان ومسابقات برون استانی  بازی های درخشانی را ازخود به نمایش گذاشت.

شادروان رسولی (نصیری ) همچنین در اوایل دهه ۶۰ خورشیدی باپیگیری جهت راه اندازی دستگاه ورزش به عنوان نخستین رییس تربیت بدنی شهرستان ورزش خیز  پلدختر خدمت کرده ومنشاخدمات ارزنده ای در حوزه ورزش زادگاهش  در رشته های مختلف ورزشی وتقویت تیم های فوتبال ،کشتی ،والیبال این شهرستان...بود.

شادروان حمید رسولی( نصیری) صبح امروز دوشنبه  در قبرستان صالحین خرم آباد به خاک سپرده شد.  

خبرگزاری برنا در لرستان وابسته به وزارت ورزش وجوانان  ضایعه درگذشت این پیشکسوت ارزشمند و بااخلاق ورزش وفوتبال  لرستان و شهرستان پلدختر را به جامعه ورزشی و خصوصا مردم ورزش دوست پلدختر و خانواده این مرحوم تسلیت عرض می کند.

 

خبر: رضا جودکی نژاد- برنالرستان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز