تیم گلف آذربایجان‌غربی به مسابقات کشوری اعزام می‌شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۸:۵۳:۱۷
کد خبر: ۱۱۸۳۵۱۲
تیم گلف آذربایجان‌غربی به مسابقات کشوری اعزام می‌شود
رییس هیات گلف آذربایجان‌غربی گفت: تیم‌های آقایان و بانوان گلف استان برای حضور در مسابقات آزاد کشور به تهران اعزام خواهندشد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، سیدریاس‌الدین برزنجی گفت: تیم گلف آذربایجان‌غربی با ۱۲ نفر در این مسابقات که طی روزهای ۶ و ۱۳ خرداد در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود، حضور خواهدیافت.

وی اضافه کرد: سعید سلیمانی، سجاد بیرامی، منصور حسین‌نژاد، آرمان مصطفی زاده، رامین سیمین دله‌دری، اسماعیل محمودی در بخش مردان و عاطفه اصغری، سوسن عبدلی آیدنلو، شادی نقی زاده، مهسا حدادزاده، سمیه فرجی، میترا معزز در بخش بانوان ترکیب تیم استان را تشکیل خواهندداد.

رییس هیات گلف آذربایجان‌غربی اظهار کرد: تیم گلف استان آبان‌ماه سال گذشته نیز در مسابقات کشوری که رقابت آقایان برگزار و رقابت بانوان بدلیل شرایط حاد کرونایی لغو شد، حضور یافت.

برزنجی بیان کرد: با توجه به نوپا بودن این رشته در استان و تلاش هیات برای آموزش همگانی این ورزش برای علاقمندان، هدف از حضور تیم‌های استان تجربه‌اندوزی و رقابت با برترین گلفرهای کشور است تا بتوانیم در آینده استان آذربایجان‌غربی را نیز در رشته گلف مطرح کنیم.

وی افزود: گلف بازهای استان از ابتدای سال جاری با رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی تمرینات خود را به صورت مستمر برگزار می‌کنند تا با آمادگی کامل در مسابقات مختلف حضور یابند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز