اطلاعیه مهم دانشگاه علوم پزشکی البرز؛

آغاز واکسیناسیون گروه‌ سنی بالای ۷۰ سال از یکم خرداد/ مردم بر اساس پیامک نوبت‌دهی مراجعه کنند

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۰۸:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۳۶۵۱
آغاز واکسیناسیون گروه‌ سنی بالای ۷۰ سال از یکم خرداد/ مردم بر اساس پیامک نوبت‌دهی مراجعه کنند
دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در اطلاعیه ای مهم اعلام کرد واکسیناسیون کرونا گروه های سنی مطابق سند ملی و هم زمان با سراسر کشور در استان البرز در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،در این اطلاعیه آمده است:

 از یکم خرداد ثبت نام گروه سنی بالای 70 سال شامل افرادی که متولد 1330به قبل از آن هستند نیز آغاز شده است این عزیزان می توانند برای دریافت نوبت واکسن در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام نمایند.

واکسن به تعداد گروه های هدف اعلام شده در دسترس می باشد و همه افراد ثبت ‌نام شده به صورت هوشمند نوبت‌دهی خواهند شد و محل و زمان دقیق واکسیناسیون به هر فرد از طریق پیامک یا تماس تلفنی  اعلام می‌شود.

به منظور افزایش رضایت مندی  و جلوگیری از ایجاد تجمعات ، پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون فقط بر اساس پیامک نوبت دهی پذیرای مراجعین محترم می باشند لذا مراجعه حضوری شهروندان به پایگاه های واکسیناسیون جهت اخذ نوبت نیاز نمی باشد.

ساعت تلقیح واکسن در این پایگاه ها تا ساعت 19 ادامه خواهد داشت لذا نیاز به حضور افراد دارای نوبت در ساعات اولیه صبح نمی باشد . نوبت دهی به صورت هوشمند و بر اساس الویت سنی به نحوی انجام می شود تا از ایجاد تجمع و تراکم افراد در پایگاه جلوگیری به عمل آید.

در کلیه پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون تیم های بهداشتی درمانی و تکنسین های فوریت های پزشکی مستقر می باشند، بنابراین حضور یک نفر به عنوان همراه افراد سالمند کفایت می کند و حضور افراد بیشتر موجب تجمع و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد شد.

 

نظر شما