افتتاح سالن ۶هزار نفره ثامن‌الائمه مشهد در تیرماه

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۰۹:۱۱:۱۵
کد خبر: ۱۱۸۳۶۶۵
افتتاح سالن ۶هزار نفره ثامن‌الائمه مشهد در تیرماه
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی از افتتاح سالن ۶ هزار نفره ثامن‌الائمه مشهد در تیرماه سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی در خصوص حضور کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی در مشهد و سرنوشت پروژه‌های در حال ساخت ورزشی استان خراسان رضوی اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که از طریق وزارت ورزش و جوانان داشتیم و با دستوراتی که از سوی مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان صادر شد و البته همراهی‌هایی که آقای معتمدیان، استاندار خراسان رضوی داشتند، اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است.

 

وی افزود: مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی ضمن بازدید از سالن ۶ هزار نفره ثامن‌الائمه، دستورات لازم را برای تکمیل پروژه صادر کرد و خوشبختانه نگاه بسیار مثبتی به استان خراسان رضوی دارد. با پیمانکار پروژه، شرکت همیارسازه به تفاهم رسیدیم تا ۲۰ تیر پروژه افتتاح شود و یک برنامه زمان‌بندی شده کامل نیز در اختیارمان قرار گیرد. برای به موقع پایان یافتن کار، باید کارگاه فعال می شد تا در تمام جبهه‌ها، پروژه پیش رود.

 

فتاحی گفت: قرار شد پیمانکار پروژه از ۲ خرداد، برای دریافت ۵ میلیارد تومان اعتبار اقدام کند. ۲۵ میلیارد بودجه مربوط به سال ۱۴۰۰ است که کریمی برای این پروژه اختصاص داده و رقم بسیار خوبی است. با شهردار مشهد هم صحبت های لازمه انجام شده و طبق تفاهم‌نامه، انشالله ۱۰ میلیارد هم از طرف ایشان پرداخت شود.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: همچنین کریمی و هیات همراهش از سالن اختصاصی کشتی و رزمی مجموعه ثامن‌الائمه بازدید کردند. پیمانکار به شدت فعال است و پیشرفت فیزیکی خوبی نسبت به سال قبل صورت گرفته‌است. نزدیک به ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان مطالبات پیمانکار است که به زودی پرداخت می شود. امیدواریم با تامین اعتبار صورت گرفته، تا دهه فجر پروژه به بهره برداری برسد.

 

وی خاطرنشان کرد: بحث سکوها، سرویس‌های بهداشتی و رختکن استادیوم تربت جام، هفته قبل تحویل موقت شد. برای چمن مصنوعی این پروژه نیز مذاکرات خوبی صورت گرفت و با همکاری کریمی انشالله تا ۱۵ خرداد طبق قول پیمانکار، چمن هم منتقل خواهدشد تا پیش از پایان کار دولت، این پروژه نیز به بهره‌برداری برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز