رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان:

بیش از ۲۰۷ هزار خدمت در میز خدمت شرکت گاز ایلام انجام شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۰۹:۲۲:۰۲
کد خبر: ۱۱۸۳۶۶۹
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام گفت: در سال گذشته 207 هزارو 228 خدمت از طریق میز خدمت شرکت گاز استان ایلام انجام شده است که انجام 187 هزارو 468 خدمت بصورت غیرحضوری و الکترونیکی و 19 هزارو 760 خدمت بصورت حضوری در این مجموعه، به آحاد مختلف جامعه شهری و روستایی و سایر مراجعین ارائه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام، "اردشیر چشمه چاهی" رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه این خدمات از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان‌(crm)، وب سایت اینترنتی، تلفن گویای‌ 24ساعته، اپلیکیشن تلفن همراه، سیستم پیامکی و مراجعه حضوری انجام شده‌است، افزود: طی نظرسنجی بیش از 83 درصد خدمات ارائه شده بصورت غیر حضوری و الکترونیکی بوده‌است.

وی با بیان اینکه این خدمات شامل انتقاد تلفنی، ثبت شماره کنتور، ثبت و رسیدگی به شکایات مشترکین، دریافت آخرین قبض، شکایات تلفنی، استعلامات و غیره بوده است، اظهار داشت: علاوه بر خدمات غیرحضوری، بیش از 19هزار‌و 760خدمت حضوری نیز به جامعه هدف ارائه شده‌است.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه میز خدمت الکترونیکی این شرکت در خدمات رسانی فعال است، تصریح کرد: بدلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمعات ناشی از مراجعه حضوری و رعایت پروتکل های بهداشتی، میز خدمت الکترونیکی در این مجموعه فعال گردیده تا ارباب رجوع بدون نیاز به ترددهای غیر‌ضروری به راحتی بتوانند مشکلات خود را مطرح و پیگیری کنند.

چشمه چاهی ادامه داد: شرکت گاز استان از طریق راه‌اندازی سامانه جامع ارتباط با مشتریان (crm) به صورت الکترونیکی به آدرس http://crm.nigc-ilam.ir به کلیه مشترکین بصورت غیرحضوری خدمات ارائه می کند.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: در راستای توسعه میز خدمت الکترونیکی و خدمات دهی غیرحضوری سامانه جامع ارتباط با مشتریان از ۵ طریق مختلف شامل سامانه اینترنتی CRM، وب سایت شرکت، سامانه پیامکی، تلفن گویای 24ساعته و اپلیکیشن اندروید تلفن همراه اقدام به خدمات دهی غیرحضوری به مشترکین و ارباب رجوع می کند.

چشمه چاهی خاطر‌نشان کرد: انجام خدمات بصورت غیرحضوری علاوه بر صرفه جویی در زمان، تسریع در انجام و پیگیری امور، دقت در انجام خدمات، کاهش هزینه و تردد حضوری برای مشترکین، سبب ایجاد رضایتمندی نیز برای این مجموعه می‌گردد.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام گفت: در سامانه مذکور 142خدمت شامل دریافت و پرداخت آنلاین قبض بصورت پیامک، درخواست استعلام، شکایات ، انتقاد، پیشنهاد ، پاسخ به استعلامات و غیره قابل انجام می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز