کسب نشان نقره بانوی کردستانی در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی کشور

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۰:۴۸:۲۸
کد خبر: ۱۱۸۴۳۰۴
کسب نشان نقره بانوی کردستانی در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی کشور
"کژان رستمی" بانوی دونده کردستانی در پایان رقابت های ماده 400 متر قهرمانی دوومیدانی قهرمانی بانوان کشور در اراک نشان نقره و جایگاه نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست آورد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مسابقات قهرمانی دوومیدانی بانوان بزرگسال کشور روز سه‌شنبه چهارم خردادماه به میزبانی استان مرکزی در شهرستان اراک برگزار شد.
 
در این رقابت‌ها که به مناسبت سوم خرداد، سالروز پیروزی شکوهمند خرمشهر و گرامیداشت زنده‌یاد « ابراهیم نوح‌نژاد» برگزار ‌شد، ۱۵۰ دونده در قالب ۲۹ تیم دوومیدانی بانوان بزرگسال به نمایندگی از استان های سراسر کشور حضور داشتند و در ۲۳ ماده و در پرش‌ها، پرتاب‌ها ودوهای استقامت در پیست استاندارد تارتان ورزشگاه امام خمینی(ره) شهر اراک با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
تیم دوومیدانی استان کردستان با پنج دونده در این مسابقات شرکت کرد و توانست یک نشان ارزشمند نقره را بدست آورد.
 
در پایان رقابت های ماده 400 متر "کژان رستمی" بانوی صاحب عنوان کردستانی با ثبت زمان 56.57 ثانیه جایگاه نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست آورد و گردن آویز نقره را به گردن انداخت.
 
در این ماده مریم محبی از تهران با ثبت زمان 56.25 ثانیه اول شد و محدثه ابراهیم پور نیز از قم با زمان 56.80 ثانیه جایگاه سوم را بدست آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز