مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبرداد:

کتابخانه" شهید علیمردان خان بختیاری " الیگودرز فردا افتتاح می شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۲:۲۵:۲۲
کد خبر: ۱۱۸۴۳۹۶
کتابخانه شهید علیمردان خان بختیاری   الیگودرز فردا افتتاح می شود
احمد حسین فتایی از افتتاح کتابخانه درجه یک " شهید علیمردان خان بختیاری " در الیگودرز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ فتایی با اعلام این خبر، اظهارکرد: کتابخانه " شهید علیمردان خان بختیاری " در الیگودرز دومین پروژه ی درجه یک استان پس از کتابخانه استاد آیتی بروجرد است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مجری ساخت، آن را به اداره کل کتابخانه های عمومی تحویل می دهد.

او افزود: عملیات ساخت این پروژه از سال ۱۳۸۵ آغاز و تاکنون اعتباری بالغ بر چهل میلیارد ریال برای تکمیل و بهره برداری از آن اختصاص یافته است.

 فتایی تصریح کرد: کتابخانه درجه یک الیگودرز در زمینی به مساحت یکهزار و هفتصد متر مربع و زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع با اسکلت بتونی در دو طبقه ساخته شده که شامل مخزن، سالن مطالعه، سالن کنفرانس، اتاق صحافی و فضای اداری می باشد.

اوگفت: پروژه کتابخانه شهید باهنر بروجرد نیز که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مجری ساخت آن است طی تیر ماه سال جاری به پایان خواهد رسید و در اختیار بهره بردار قرار می گیرد.

گفتنی است آیین افتتاحیه کتابخانه عمومی درجه یک الیگودرز، ساعت ده صبح روز پنجشنبه ششم خرداد ماه ۱۴۰۰ با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز