استاندار البرز خبرداد:

تشکیل کارگروه ویژه برای حل مشکل دو مجموعه بزرگ اداری و تجاری کرج

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۵:۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۱۸۴۵۵۰
تشکیل کارگروه ویژه برای حل مشکل دو مجموعه بزرگ اداری و تجاری کرج
استاندار البرز با اشاره به مشکلات دو مجموعه بزرگ تجاری واداری کرج وبلاتکلیفی آنها گفت: هر مدیر، مسئول و سازمان و دستگاهی که سنگ پیش پای این مجموعه ها انداخته باید به مراجع قضائی معرفی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی امروز چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار کرد: سرمایه گذاران و تولیدکنندگان گنجینه های ارزشمندی هستند که باید حضور و فعالیتشان را مغتنم دانست، از این رو در البرز با ایجاد بسترهای مناسب بلحاظ زیرساختی و حمایت های تسهیلاتی و... فرش قرمزی برای حضور آنها فراهم کردیم.

شهبازی گفت: اکنون نیز باید تمامی دستگاه های اجرایی، شوراهای اسلامی شهر و شهرداران استان، همگام با شعار سال و سیاست های ابلاغی در راستای رفع موانعی که بر سر راه تولیدکنندگان قرار دارد، اقدامات و هماهنگی های لازم را داشته باشند.

وی افزود: تمامی ما بعنوان مسئولان و کارگزاران این نظام، موظف هستیم که تا آخرین لحظه مسئولیت و مدیریت، وظایف خود را به نحو مطلوب دنبال کنیم.

استاندار البرز با اشاره به مشکلاتی که بر سر راه یک مجتمع تجاری، تفریحی و اداری در کرج بوجود آمده، گفت: این مجموعه در ابتدای فعالیت خود حدود 2 هزار نفر نیروی کار داشت که بدلیل مشکلاتی که ایجاد شد، اکنون نیروها تعدیل شده و مجتمع بلاتکلیف و بدون فعالیت مانده است.

وی افزود: مگر نه اینکه همه مسئولان استان برای ایجاد حتی یک اشتغال مسئول هستند، چرا باید در مقابل چنین موضوع مهمی کوتاهی شده باشد؟

شهبازی گفت: هر مدیر، مسئول و سازمان و دستگاهی که سنگ پیش پای این مجموعه انداخته باید به مراجع قضائی معرفی شود چراکه اکنون مدت ها است سرمایه ای که ثروت این کشور محسوب می شود، این گونه بدون استفاده قرار گرفته و نیروی کار آن نیز بیکار شده اند.

وی افزود: یک مجموعه تجاری و تفریحی و اداری دیگر نیز در کرج به چنین وضعی دچار است که هزاران نفر می توانند در آن مشغول بکار شوند، از این رو باید فورا کارگروهی تشکیل شود و تدابیر لازم در کمترین زمان ممکن اتخاذ شود که دوباره شاهد فعالیت این دو مجموعه باشیم.

استاندار البرز گفت: باید کارگروه ویژه ای برای حل مشکلات این دو مجموعه بزرگ تشکیل شود و نتایج آن به سرعت مشخص و ابلاغ شود.

وی افزود: از ابتدای مسئولیتم همپای تمامی مدیران و مسئولان استان برای توسعه و آبادانی البرز تلاش کردم و بر این باور هستم که کسانی که نمی توانند با این مسیر و قطار توسعه استان همراه باشند، باید از دور خارج شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز