با تخلفات احتمالی نامزدها مطابق مقررات برخورد خواهد شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۹:۲۰:۲۷
کد خبر: ۱۱۸۴۶۴۸
با تخلفات احتمالی نامزدها مطابق مقررات برخورد خواهد شد
فرماندار ارومیه گفت: با تخلفات احتمالی نامزدها مطابق مقررات برخورد خواهد شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، فرماندار ارومیه در نشست فرمانداران با محوریت انتخابات، با اشاره به نقش و جایگاه انتخابات در قانون اساسی گفت: انتخابات ۱۴۰۰ به عنوان یک رویداد مهم در کشور، سرنوشت آتی مملکت، مردم و حتی جریانات سیاسی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

رسول مقابلی در ادامه افزود: ستاد انتخابات شهرستان تمامی تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی را پیش بینی کرده است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر ارومیه به صورت الکترونیکی خاطرنشان کرد: در راستای جلب رضایت و آسایش مردم، تعداد حوزه های رای گیری و همچنین صندوق های سیار در این دوره به میزان قابل توجهی در شهرستان افزایش یافته است.

فرماندار ارومیه رعایت قوانین انتخابات و دستورالعمل های بهداشتی توسط نامزدها و ستادهای آنها را نیز ضروری دانسته و افزود: برگزاری هرگونه تجمع مردمی در اماکن مسقف ممنوع بوده و طبق مصوبات ستاد کرونا، سخنرانی احتمالی نامزدهای انتخاباتی باید در مکان های روباز انجام شود.

مقابلی در پایان تصریح کرد: تیم های نظارتی و امحای ستاد انتخابات شهرستان به صورت مستمر فعالیت های انتخاباتی نامزدها را رصد کرده و با تخلفات احتمالی مطابق مقررات برخورد خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز