مدیرکل ورزش وجوانان لرستان :

مسئولان مربوطه اخذ شناسه ملی را برای سمن ها وهیئت های ورزشی تسهیل کنند / مدیران بانکی لرستان تا زمان دریافت شناسه ملی با جوانان همکاری کنند

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۱۹:۳۶:۵۵
کد خبر: ۱۱۸۴۹۷۷
مسئولان مربوطه اخذ شناسه ملی را برای  سمن ها وهیئت های ورزشی تسهیل کنند / مدیران بانکی لرستان  تا زمان دریافت شناسه ملی با جوانان  همکاری کنند
در راستای حل مشکلات مالی و پرداختی، جلسه‌ای امروز ظهر در دفتر ثبت اسناد و املاک استان برای تسهیل در اخذ شناسه ملی برای هیات‌های ورزشی و سمن‌ها در حوزه جوانان برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ در راستای سیاست‌های شفاف سازی مالی به منظور حل مشکلات هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد در حوزه جوانان و ارتقای فعالیت این نهادها، جلسه ای مشترک با حضور حشمت الله امان الهی مدیر کل ورزش و جوانان ، باقری مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان، مجید زهره ای سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان  و پهلوانی مسول ثبت شرکت‌ها برای تسهیل در اخذ شناسه ملی برای هیات های ورزشی و سمن ها در حوزه جوانان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در حاشیه این جلسه بااشاره به مشکلات موجود برای وضعیت پرداختی اعتبارات به سمن ها و هیاتها به خبرنگار برنا گفت: با توجه به زمان‌بر بودن پروسه دریافت شناسه ملی از مسولان مربوطه می‌خواهیم با حذف بروکراسی های غیر ضروری و تکراری سیکل اخذ شناسه را برای جوانان چه سمن ها و چه ورزشی ها تسهیل کنند.

او بااشاره به اینکه این چندمین جلسه اختصاصی دراین حوزه با متولیان امر است خواستار تسهیل و مساعدت ویژه تر شد.

امان الهی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد دستورالعمل نحوه صدور شناسه ملی هیات های ورزشی و سمن هایی که از طریق وزارت ورزش و جوانان مجوز فعالیت آنها صادر  شده است ، بررسی و براساس آن شناسه‌های ملی صادر و در سامانه های مربوطه ثبت شود.

او بیان کرد:هیات های ورزشی نهادهای مستقل عمومی هستند که به منظور توسعه ورزش قهرمانی و همگانی نقش موثری در ورزش کشور ایفا می‌نمایند و به نحوی به عنوان بازوی اجرایی ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها در گسترش نشاط و امید در کشور گام های موثری برمی دارند.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان یادآورشد: در حال حاضر درلرستان 47سمن  در حوزه های مختلف ورزشی، آسیب‌های اجتماعی که متشکل از آسیب‌های رفتاری، خودکشی، خشونت‌های خیابانی، سوء‌تغذیه، فرزندان طلاق، مبارزه با اعتیاد، کودکان خیابانی و بی‌سرپرست، حوزه فرهنگی، علمی - پژوهشی در زیرشاخه‌های طرح‌های پژوهشی، پژوهش محوری، توسعه و فناوری،  اعتقادی و مذهبی، حوزه مباحث اجتماعی در استان  خدمت‌رسانی می‌کنند که از این تعداد 37مورد آنها فعال است که تنها 3سمن موفق به اخذ شناسه ملی شده اند.

 

امان الهی در پایان از مسولان بانکی استان خواست تا زمان دریافت شناسه ملی با جوانان در خصوص انجام امورات بانکی همکاری نمایند تا روند دریافت شناسه ملی را تکمیل کنند.

 

نظر شما