برگزاری رویدادهای بین‌المللی تنیس در کشور به رشد و پیشرفت این رشته کمک شایانی می‌کند

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۲۰:۵۳:۴۶
کد خبر: ۱۱۸۵۸۲۲
برگزاری رویدادهای بین‌المللی تنیس در کشور به رشد و پیشرفت این رشته کمک شایانی می‌کند
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: برگزاری رویدادهای بین‌المللی تنیس در کشور به رشد و پیشرفت این رشته کمک شایانی می‌کند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، مهدی علی نژاد در حاشیه مراسم اختتامیه تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال ارومیه گفت: باید بابت میزبانی این رقابت ها به اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و هیات تنیس استان تبریک بگوییم که در سطحی مناسب و کیفیتی بالا رقابت ها را برگزار کردند.

وی گفت: برگزاری این رقابت ها می تواند نقش پررنگی در رونق رشته تنیس بصورت همگانی در رده‌های سنی مختلف و پیشرفت و ارتقای جایگاه تنیس کشورمان داشته باشد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: خوشبختانه این رقابت‌ها سومین میزبانی ایران از تور جهانی در سال میلادی ۲۰۲۱ بود و ۲ میزبانی دیگر نیز تا پایان سال خواهیم داشت که این مسابقات می تواند نقش بسزایی در رشد و ارتقای تنیس داشته باشد.

علی‌نژاد خاطر نشان کرد: برگزاری رویدادهای بین المللی می تواند چهره خوبی از کشور در جامعه بین الملل داشته باشد.

علی‌نژاد افزود: خوشبختانه سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز همکاری خوبی در طی برگزاری مسابقات داشت و مطمئناً پخش زنده بازی های رشته تنیس می‌تواند به توسعه در سطح جامعه کمک کند. به نظرم این مسیر درستی است که فدراسیون تنیس در پیش گرفته است، چراکه تنیس جز رشته هایی است که بازیکنان باید به صورت مداوم در مسابقات داخلی حضور داشته باشند محدودیت هایی که به دلیل تحریم های ظالمانه کشورهای غربی مواجه هستیم و شرایط ارزی به سختی امکان اعزام برون مرزی در رشته‌هایی همچون تنیس وجود دارد و به همین دلیل بهتر است در چنین رشته‌هایی به دنبال اخذ میزبانی باشیم.

وی در ادامه صحبت‌هایش افزود: از مسئولین استان آذربایجان غربی برای میزبانی تشکر می‌کنم و امیدوارم مهمانان خارجی نیز با خاطره خیلی خوب شهر تاریخی و زیبای ارومیه را ترک کنند و باز هم شاهد برگزاری رویدادهای این چنینی در این شهر باشیم .

وی در خصوص پاداش ورزشکاران المپیکی نیز گفت: مبالغ پاداش، مبالغ منصفانه ایست و برآورد صورت گرفته مشکلی برای دولت آینده نیز ایجاد نخواهدکرد و امسال پرداخت خواهدشد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: جلسه امروز اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، آغاز ستاد بازی های آسیایی ۲۰۲۲ و المپیک ۲۰۲۴ در این استان بود که با حضور هیات‌های مختلف ورزشی برگزار و اهداف مدنظر برای حضور قدرتمند در این دو رقابت مهم اعلام شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز