مدیرکل صمت لرستان در پاسخ به سوال برنا :

نگاه ما در حوزه فعالیت معادن لرستان تخریب محیط زیست و منابع طبیعی نیست

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۰:۵۸:۳۸
کد خبر: ۱۱۸۵۸۶۶
نگاه ما در حوزه فعالیت معادن لرستان تخریب محیط زیست و منابع طبیعی نیست
بهزادمنصوری به خبرگزاری برنا گفت: امیدواریم فعالیت های معدنی در لرستان به بهترین شکل ممکن درراستای حفظ منابع طبیعی و محیط زیست باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ منصوری شامگاه شنبه  در نشست خبری مجازی با اصحاب رسانه استان که درگروه واتسابی مدیران ورسانه های لرستان برگزارشده بود در پاسخ به سوال برنا مبنی براینکه صنایع گچ در شهرستان پلدختر سالهاست که باعث تخریب و کوه خواری آشکار در عرصه منابع طبیعی و حوزه محیط زیست استان شده واین وضعیت خطرناک مورد اعتراض شدید مردم منطقه و فعالان محیط زیست قرارگرفته است  به طوریکه عموم مردم خواهان برچیده شدن این صنایع هستند چرا دستگاه صمت استان همچنان ازاین نوع معادن ویرانگرحمایت می کندوحتی از صاحبان این معادن نیز تجلیل می کند؟ ،اظهارکرد:تمام فعالیت های مربوط به حوزه معدن وفراورده های آن زیر نظر کمیته هایی قرار دارد که شورای معادن استان  محسوب می شوند.

اوبا بیان اینکه بحث مربوط به کنترل مسائل زیست محیطی و منابع طبیعی در حوزه معاون عملا  جزء برنامه ها واهداف شورای معادن استان است،افزود:  طبیعتا برای توسعه مناطق واستفاده از ظرفیت های موجود جهت توسعه صنعتی وایجاداشتغال وسرمایه گذاری مناسب لازم است که ازمجموعه معادن وظرفیت های شهرستان ها استفاده لازم صورت بگیرد.

 مدیرکل صمت لرستان  با بیان اینکه  بحث ما در حوزه معدن نگاه به تولید وبهره برداری از ظرفیت های تولیدی در استان است ، تصریح کرد: در این راستان نگاه ما تخریب محیط زیست ومنابع طبیعی نیست وامیدواریم با توجه به ضوابط موجود فعالیت های معدنی نیز به بهترین شکل ممکن درراستای حفظ منابع طبیعی و محیط زیست استان  انجام گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز