مدیر شهرداری منطقه دو سنندج:

آغاز عملیات نهال کاری ۷ هزار مترمربع رفیوژ بلوار دکتر حسینی در سنندج 

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۹:۲۸:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۵۹۵۶
آغاز عملیات نهال کاری ۷ هزار مترمربع رفیوژ بلوار دکتر حسینی در سنندج 
مدیر شهرداری منطقه دو سنندج از آغاز عملیات احداث فضای سبز رفیوژ بلوار دکتر حسینی حدفاصل پل سنجرخان تا پل بعثت در سنندج خبر داد و گفت: فضای سبز در حال احداث در این بلوار 7 هزار مترمربع است.

  به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛مدیر شهرداری منطقه دو سنندج عنوان کرد: بلوارهای اصلی از مهم ترین فضاهای ترافیکی در سطح شهر بوده که از نظر عبور و مرور وسایل نقلیه و هم از منظر زیبایی اهمیت بسیار زیادی دارند. مهندس فواد کریمی گفت: بلوار دکتر حسینی یکی از پرترددترین محورهای شهر سنندج بوده که متحمل بار ترافیکی زیادی نیز است.

مهندس فواد کریمی اظهار داشت: طول بلوار دکتر حسینی 3/6 و عرض آن با احتساب حریم سبز 90 متر در دو لاین رفت و برگشت است. وی بیان کرد: در فاز اول ساماندهی بلوار دکتر حسینی عملیات احداث بوستان 14 هکتاری آشتی در محله فرجه بر روی بلوار دکتر حسینی آغاز شد.

وی تصریح کرد: احداث فضای سبز در رفیوژهای میانی بلوارها با رعایت استانداردهای فنی و استفاده از گونه هایی مناسب که محدودیتی در دید رانندگان ایجاد نکند؛ انجام می شود.

وی در همین راستا از آغاز عملیات احداث فضای سبز رفیوژ بلوار دکتر حسینی حدفاصل پل سنجرخان تا پل بعثت در سنندج خبر داد و گفت: فضای سبز در حال احداث در این بلوار 7 هزار مترمربع است. کریمی خاطرنشان کرد: عملیات خاکبرداری و خاکریزی و تسطیح و همچنین حفر چاله جهت غرس نیز در همین راستا انجام شده است. مدیر شهرداری منطقه دو سنندج خاطرنشان کرد: 800 اصله نهال جوهر و سرو خمره ایی به صورت زیگزاک در طول مسیر بلوار کاشته خواهد شد.  

 

نظر شما