شرکت ملی گاز در ارائه خدمات نوین به مردم پیشرو و بی نظیر است

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۹:۳۴:۵۸
کد خبر: ۱۱۸۵۹۶۱
شرکت ملی گاز در ارائه خدمات نوین به مردم پیشرو و بی نظیر است
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: خدمات ارائه شده شرکت ملی گاز به مردم پیشرو و بی نظیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ احمد فعله گری در گفتگو با خبرنگاران  در روز شنبه مورخ هشتم خرداد ماه سال جاری گفت : شرکت ملی گاز در ارائه خدمات به مردم پیشرو و بی نظیر و کارکنان این شرکت در قسمت های مختلف به صورت شبانه روزی در حال انجام وظیفه بوده و این امر توسعه و ارتقاء شاخص های خدمت رسانی را بدنبال داشته است.

وی افزود : هر چند فرآیند استخراج ، پالایش ، انتقال و توزیع گاز طبیعی پیچیده و سخت می باشد ولی با تمام این اوصاف با برنامه ریزی های منظم و مدون و استفاده از فن آوری های پیشرفته و مدرن در طول سال و در تمام فصول جریان گاز طبیعی در شریان شبکه های توزیع در حرکت است و خدمات بی وقفه ارائه می شود. مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در رابطه با تداوم ارایه خدمات گازرسانی به مردم شریف استان کردستان نیز به نگهداشت شبکه های تغذیه و توزیع اشاره نمود و گفت : در این راستا طبق برنامه ریزی های انجام شده و برای افزایش ضریب اطمینان شبکه های گازرسانی برنامه های منظم نشت یابی انجام شده و در صورت لزوم نسبت به تعمیر و بهسازی شبکه های تغذیه و توزیع اقدام می گردد .

فعله گری ادامه داد: در راستای تامین انرژی پایدار برای کلیه مشترکین استان کردستان ، اقدامات بسیار خوبی انجام شده که منجر به پایداری گاز طبیعی در سطح این استان شده است که می توان به عبور خط ششم و نهم سراسری از داخل استان اشاره کرد.

وی انشعاب گرفتن خط 30 اینچ از خط ششم سراسری و اتصال آن به خط اصلی دهگلان – سنندج و اتصال خط 20 اینچ شهرستان سقز به خط نهم سراسری را از دیگر اقدامات شرکت ملی گاز ایران جهت استمرار و تداوم خدمات گازرسانی به شهرهای سقز و بانه در استان عنوان کرد.

فعله گری شرکت ملی گاز ایران را پیشرو در ارائه خدمات نوین عنوان کرد و آن را مایه سرافرازی دانست و بیان داشت: خدمت به مردم شریف ، نجیب و مرزداران غیور استان مایه مباهات برای کارکنان این شرکت بوده و تمام هم و غم آنان ارائه خدمات مستمر و دائم در طول سال بخصوص قصول سرد سال است که با برنامه های عالی صورت گرفته و حمایت و پشتیبانی مدیران شرکت ملی گاز این مهم محقق شده و مشترکان شرکت گاز استان کردستان در سال گذشته با هیچگونه قطع گاز گسترده مواجه نشده اند.

فعله گری در پایان سخنان خود اظهار داشت : شرکت گاز استان فقط در مواقع اضطرار و بروز حوادث و تعمیر شبکه و ایستگاه ها و هماهنگی قبلی و بطور محدود و در ساعات خاص نسبت به انجام وظیفه خود برای بروزرسانی تجهیزات اقدام می نماید و این امر باعث گردیده قطع گاز برای مشترکین متصور نبوده و اعتماد سازی بی نظیری مابین مشترکین و شرکت گاز استان کردستان حاکم شده است.

گفتنی است شرکت گاز استان کردستان دارای 655 هزار مشترک در بخش های مسکونی ، عمومی و صنعتی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز