رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان اشتهارد:

میزبان رویدادهای استانی خواهیم شد/افزایش دوبرابری ایجاد باشگاه‌های ورزشی

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۰:۲۳:۵۰
کد خبر: ۱۱۸۵۹۹۴
میزبان رویدادهای استانی خواهیم شد/افزایش دوبرابری ایجاد باشگاه‌های ورزشی
رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان اشتهارد با اشاره به رویکرد سال جاری این اداره گفت: تلاش می کنیم در رده های پایه میزبانی مسابقات استانی را عهده دار شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، کامران ظهیری اظهار کرد:بخش اعظمی از هیئت های شهرستانی را فعال کرده ایم وبا حضور افراد علاقمند که از چهره های نام آشنای اشتهارد و صنعتگران خوشنام شهرستان هستند روند برگزاری مسابقات و برنامه ها شکل مساعدتری گرفته است.

وی افزود: در این راستا با توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان در تلاشیم در سال جاری زمینه برگزاری ومیزبانی رویدادهای استانی را در دوبخش رده های پایه و بزرگسالان در شهرستان مهیا کنیم و درهمین راستا هفته گذشته میزبان مسابقات تیراندازی اهداف پروازی جام آزادسازی خرمشهر بودیم.

ظهیری با اشاره به افزایش دوبرابری باشگاه های ورزشی خصوصی شهرستان در طی دو سال اخیر گفت:در همین مدت 15 هیات ورزشی با ساختار کامل وچارت اداری اضافه شده است و بخش اعظمی از رشته های فعال کشوری واستانی در اشتهارد نیز دارای متولی شده است.

این مسئول ورزشی در پایان  به اقدامات عمرانی اشاره کردو گفت: بازسازی استخر شهرستان ، تعویض کفپوش سالن ملامحمدی وپیگیری تکمیل سالن 1200 نفره بانوان با همراهی و مساعدت اداره کل ورزش وجوانان و فرمانداری در دستور کار قرار دارد ضمن آنکه با همکاری صنعتگران وچهره های علاقمند ورزشی شهرستان چندین پروژه ورزشی از جمله زمین بسکتبال خیابانی، سالن رزمی و بیلیارد و زمین مینی گلف و ایجاد خانه تنیس روی میز در دست احداث و آماده سازی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز