وزیر راه و شهرسازی :

پرونده "مسکن مهر" البرز به زودی بسته می‌شود/ دولت پروژه‌های مهمی در البرز اجرا کرد

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۲:۴۵
کد خبر: ۱۱۸۶۰۷۹
پرونده مسکن مهر البرز به زودی بسته می‌شود/ دولت پروژه‌های مهمی در البرز اجرا کرد
وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه تنها 900 واحد از مسکن مهر استان نیمه تمام است گفت: در قالب پروژه مسکن مهر مجموعا 70 هزار واحد مسکونی در این استان احداث شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز ،محمد اسلامی صبح امروز یکشنبه در حاشیه بهره برداری از چندین پروژه حوزه راه و مسکن البرز اظهار کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته جشن اختتامیه مسکن مهر استان البرز در آینده نزدیک برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دولت با محوریت وزارت راه و شهرسازی طی سال های اخیر پروژه های عمرانی مهم و تاریخی در استان البرز به اجرا درآورده است گفت: آزادراه شهید همت و جاده هشتگرد به طالقان با تلاش های صورت گرفته به سرانجام رسید.

وزیر راه وشهرسازی ادامه داد : جاده هشتگرد به طالقان پس از ۲۰ سال با اهتمام دولت و وزارت راه و شهرسازی تکمیل و اکنون زیر بار ترافیک رفته است .

وزیر راه و شهرسازی با تاکید براینکه به زودی اقدامات لازم برای استقرار پلیس راه و راهداری در جاده جدید التاسیس طالقان انجام خواهد شد گفت: برای ایمن سازی کامل این جاده کوهستانی اقدامات لازم در حال انجام است ضمن آنکه با کمک سرمایه گذاران در این جاده  مجتمع های رفاهی ساخته خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز