استاندار البرز:

زیرساخت های البرز در ۳ سال اخیر متحول شد / امضاء تفاهم نامه ۳ جانبه احداث بیمارستان طالقان

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۲:۵۵:۳۴
کد خبر: ۱۱۸۶۱۲۰
زیرساخت های البرز در ۳ سال اخیر متحول شد / امضاء تفاهم نامه ۳ جانبه احداث بیمارستان طالقان
استاندار البرز با بیان اینکه ززیرساخت های استان البرز به خصوص در حوزه راه در 3 سال اخیر دچار تحولی بزرگ شده است گفت: بهره برداری از جاده هشتگرد به طالقان پاسخ به مطالبه مردم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی در مراسم افتتاح راه هشتگرد – طالقان و بهره برداری از 1708 واحد مسکن مهر که روز یکشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت، ضمن شادباش به مردم طالقان و تمامی کسانی که از این مسیر تردد خواهند کرد، اظهار کرد: از تمامی مسئولانی که برای تسریع در تکمیل این جاده همراهی داشتند، قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: حضور وزیر محترم راه و شهرسازی برای مردم البرز تداعی گر خاطرات بسیار خوبی است چراکه در این 3 سال ابر پروژه های استان که تعدادی از آنها مدت ها معطل مانده و پیشرفتی نداشتند، مورد بهره برداری قرار گرفته اند.

شهبازی گفت: بهره برداری از ادامه آزادراه شهید همت در البرز، منطقه یک آزادراه تهران-شمال، آزادراه چرمشهر-آبیک، دو خطه کردن راه آهن کرج-قزوین، مسافربری شدن فرودگاه پیام و قطار برقی هشتگرد به کرج از جمله این دستاوردها در البرز بود.

وی افزود: راه هشتگرد- طالقان تا 3 سال پیش حدود 60 درصد پروژه انجام شده بود و در این مدت 40 درصد باقی پروژه با پیگیری های صورت گرفته تکمیل شد.

استاندار البرز با قدردانی از همراهی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، گفت: این جاده به طول 34 کیلومتر اکنون به سرانجام رسیده و البته مواردی نیز دارد که باید انجام شود.

وی افزود: صرفه جویی در وقت و سوخت مهمترین مزیت این جاده است همچنین مردم برای تردد دیگر نیاز نیست که وارد محدوده قزوین شوند.

شهبازی گفت: رضایت مردم از بهره برداری این پروژه بسیار جای خرسندی دارد چراکه این راه سال ها مطالبه اصلی مردم طالقان بوده است.

وی افزود: در این 3 سال به مناطق کمتر برخوردار توجه بیشتری کردیم و اعتبارات این مناطق را افزایش دادیم تا زیرساخت های شهرستان هایی همچون طالقان و اشتهارد ارتقا یابد.

استاندار البرز گفت: همچنین امروز قرارداد 3جانبه بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و استانداری البرز نیز برای احداث بیمارستان طالقان امضا شد.

وی با قدردانی از امام جمعه طالقان و مجموعه مسئولان محلی برای همراهی در مسیر تحقق این پروژه، افزود: امید است ایمنی این جاده بیش از پیش تکمیل شود و سایر موضوعات نیز با همراهی مسئولان مربوطه حل شود.

شهبازی گفت: اکنون تمام توان خود را برای بهره برداری از کمربندشمالی کرج گذاشته ایم تا این پروژه مهم نیز به اتمام برسد.

 

نظر شما