به ریاست استاندار خراسان رضوی صورت گرفت؛

جلسه رفع موانع و مشکلات اتحادیه‌ها و تشکل‌های بخش کشاورزی

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۰۸:۱۷:۴۰
کد خبر: ۱۱۸۶۴۴۳
جلسه رفع موانع و مشکلات اتحادیه‌ها و تشکل‌های بخش کشاورزی
جلسه رفع موانع و مشکلات اتحادیه‌ها و تشکل‌های بخش کشاورزی به ریاست استاندار خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در جلسه رفع موانع و مشکلات اتحادیه‌ها و تشکل‌های بخش کشاورزی که در محل دفتر استاندار برگزار شد، استاندار خراسان رضوی با اشاره به شرایط فعلی کشور اظهار کرد: لازمه عبور از این دوران، انسجام، همدلی و همزبانی است که با یکدیگر راهکار پیدا کرده و با استفاده از ظرفیت‌ها برای حل مشکلات اقدام کنیم.

محمدصادق معتمدیان با تاکید بر ضرورت ساماندهی موضوع برق در حوزه کشاورزی، افزود: یکی از اولویت‌های ما توجه به بخش کشاورزی به صورت عام است. در این راستا همچنین خراسان رضوی از مهم ترین قطب‌های دامداری کشور به شمار می‌رود.

وی همچنین با عنایت به اخذ سهمیه نهاده‌های مازاد و پیگیری برای افزایش آن، دستگاه‌های مربوطه را مکلف به پیگیری مستمر برای ورود نهاده به استان و توزیع سریع بین دامداران کرد‌.

گفتنی است؛ افزایش تسهیلات بانکی بخش کشاورزی، پیگیری برگزاری جلسه عملیاتی برای مشکلات آب در حوزه کشاورزی و اتخاذ راهکارهای اجرایی از جمله موضوعات مورد بحث و تبادل نظر شده در این جلسه بود.

همچنین بنا شد در بحث قطعی‌های اخیر برق با هماهنگی شرکت برق و جهاد کشاورزی جلسات هماهنگی انجام شود و بدون هماهنگی قطعی برق صورت نگیرد. همچنین مقرر شد مشکلات و موانعی که در سطح ملی قابل حل است مورد جمع بندی قرار گیرد و به مراجع ملی نظیر معاونت اقتصادی ریاست جمهوری و وزارت جهاد کشاورزی منعکس شود.

 

نظر شما