مدیرکل بهزیستی استان البرز خبرداد:

البرز میزبان جشنواره ملی موسیقی افراد دارای معلولیت + نحوه ارسال آثار

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۰۹:۰۰:۴۶
کد خبر: ۱۱۸۶۴۸۶
البرز میزبان جشنواره ملی موسیقی افراد دارای معلولیت + نحوه ارسال آثار
مدیرکل بهزیستی استان البرز از برگزاری مجازی جشنواره ملی موسیقی افراد دارای معلولیت با همکاری انجمن حمایت از معلولین هنرمند خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، اسدالله حیدری اظهار کرد : جشنواره‌هایی همانند موسیقی افراد دارای معلولیت ضمن ایجاد نشاط اجتماعی ، فراهم نمودن بستر مناسب جهت نشان دادن توانمندی این افراد در حوزه های مختلف به آحاد جامعه می باشد.

وی افزود : ۲ سال پیش جشنواره موسیقی را ویژه افراد دارای معلولیت استان البرز برگزار کردیم که حدود هفتاد نفر به هنرنمایی پرداختند و ثابت کردند معلولیت محدودیت نیست و شور، اشتیاق و هیجان این عزیزان ما را برآن داشت تا امسال نیز این جشنواره را اینبار بصورت ملی برگزار کنیم تا همه افراد دارای معلولیت در کشور از آن بهره مند شوند.

وی بیان داشت : این جشنواره در بخش های جسمی حرکتی، ذهنی، نابینایان وسایر گروههای معلولین بصورت تک نوازی و گروهی در سبک های سنتی و پاپ و بدون محدودیت سنی برگزار میگردد.

مدیرکل بهزیستی افزود : مهلت ارسال آثار از تاریخ ۱۰ خرداد ماه الی ۱۰ تیرماه می باشد و زمان معرفی برگزیدگان ۲۵ تیرماه همزمان با هفته بهزیستی سالجاری است.

وی درخصوص نحوه ارسال آثار بیان کرد : شرکت کنندگان عزیز از سراسر کشور می توانند آثار خود را از طریق شماره واتساپ 09352808312 به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و در این مسابقه شرکت کنند.

2232

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز