معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خبرداد:

اختصاص بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۱:۱۴
کد خبر: ۱۱۸۶۶۹۵
اختصاص بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه
فرید رحمتی از اختصاص بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه خبر داد.

 به گزارش  خبرگزاری برناازلرستان؛ رحمتی در جلسه شورای اداری این اداره کل که در بروجرد برگزار شد، اظهارکرد: حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر وطیفه داتی و فطری ماست که اگر نادیده گرفته شود، به بیراهه رفته ایم.

اوافزود: تمامی پوشش های حمایتی صندوق اعتباری هنر در لرستان محقق شده و از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات تحفه و کارا به اصحاب فرهنگ و هنر استان پرداخت شده است.

رحمتی همچنین با تاکید بر لزوم پالایش اعضای صندوق اعتباری هنر در شهرستانهای استان، گفت: ملاک اصلی در این زمینه باید تخصص باشد و می توان در جهت بهبود روند معرفی افراد به صندوق اعتباری هنر، یک شورای تخصصی فرا انجمنی در ادارات تابعه تشکیل داد.

اوبا اشاره به صدور مجوز سه هنرستان هنرهای زیبا برای شهرستان های  خرم آباد، بروجرد و الیگودرز، عنوان کرد: در سال جاری که به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده، باید تلاش کنیم موانعی را که باعث ایجاد اختلال در کار هنرمندان می شود، از میان برداریم.

 معاون هنری و سینمایی  فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: روسای ادارات شهرستانی باید پیگیر ایجاد گذرهای فرهنگی باشند و در این زمینه می بایست مذاکرات و مکاتبات لازم را با شهرداری ها و ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری داشته باشند تا با تحقق این امر شاهد ارتقاء سطح اقتصاد فرهنگ و هنر در استان باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز