رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام:

پایداری تولید در سایه تعمیرات مطمئن محقق می شود

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۰۱:۴۱:۲۱
کد خبر: ۱۱۸۶۹۵۶
پایداری تولید در سایه تعمیرات مطمئن محقق می شود
رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه پایداری تولید درسایه تعمیرات مطمئن و موفق محقق می شود، گفت: درسال گذشته بیش از 95 هزار نفرساعت کار تعمیراتی در این واحد صنعتی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام ، "مسعود مرشدی" رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام افزود: به منظور افزایش قابلیت‌ اطمینان تجهیزات و تحقق مأموریت اصلی شرکت که همان تولید پایدار، ایمن، پاک و بهره ورگاز می باشد با انجام به موقع دستورکارهای تعمیراتی، اجرای تعمیرات‌ پیشگیرانه تجهیزات، انجام تعمیرات ‌اساسی سالیانه و اجرای طرح‌های اصلاحی ابلاغی، این مهم تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه در سال 1399 بیش از 4500 مجوز ایمنی انجام کار برای 9 هزار دستورکار تعمیراتی صادر شده است، اظهار داشت: شاخص 95 درصدی انجام به موقع دستورکارهای تعمیراتی نشان از برنامه‌ریزی دقیق و پیش‌بینی به موقع نیازمندی آنها بوده‌است.

وی ادامه داد:هر چند رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، محدودیت‌های شدیدی را در انجام فعالیت‌های تعمیراتی به وجود آورده بود اما با همکاری همه جانبه واحدهای مختلف پالایشگاه، این مسأله خللی در انجام صحیح و به موقع کارها پیش نیاورد.

رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام خاطرنشان کرد:در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی با شناسایی شرکتهای توانمند داخلی، ساخت تعداد قابل توجهی از قطعات یدکی تجهیزات دوار، شیرآلات و تجهیزات ابزاردقیقی از طریق کمیته خودکفایی به این شرکتها واگذار شده است.

نظر شما