یادداشت روز؛

همدلی رمز حضور نماینده البرز در جمع مدعیان/خیز "شهدای رزکان" برای بازگشت به لیگ دو

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۱:۵۶:۴۲
کد خبر: ۱۱۸۷۱۵۹
همدلی رمز حضور نماینده البرز در جمع مدعیان/خیز شهدای رزکان برای بازگشت به لیگ دو
رقابت های لیگ دسته سوم باشگاه های کشور شب گذشته در گروه اول پیگیری شد که در یکی از مهمترین بازی ها نماینده البرز با کسب پیروزی ارزشمند خارج از خانه نشان داد یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ دو است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، شهدای رزکان البرز سال گذشته در اولین تجربه حضور خود در لیگ دسته دوم کشور نتوانست موفق عمل کند و درنهایت به دسته پایین تر سقوط کرد.

این تجربه هر چند تلخی هایی را به همراه داشت اما سبب شد مدیریت این باشگاه برای حضور در فصل جدید لیگ 3 بسیاری از نقاط ضعف و نارسایی ها را جبران کند و با درس گرفتن از اتفاقات فصل گذشته تیمی آماده و با انگیزه را راهی مسابقات کند.

آنها بدون کمترین حاشیه با تشکیل تیمی از بازیکنان با انگیزه بومی و بهره گیری از کادرفنی کرجی تمرینات آماده سازی خود را به شکل منظم پشت سر گذاشتند و حال امروز کم کم ثمره آن تلاش ها خود رانشان میدهد.

7 هفته از رقابت های مرحله دوم لیگ 3 گذشته و شهدای رزکان البرز با تکیه بر توان بومی و با اعتماد به کادر فنی جوان و البته با تجربه شده خود با کسب 13 امتیاز در رده دوم جدول حضور دارد.

شاگردان محسن کریمی شب گذشته در حالی با پیروزی زمین بازی دشوار خارج از خانه را ترک کردند که در دقیقه 90بازی گل تساوی را در ساری خورده بودند اما بازیکنان این تیم در  واپسین لحظات وقت های تلف شده گل برتری را زدند تا انگیزه خود را برای پیروزی و رسیدن دوباره به لیگ دو نشان دهند.

تیم دوست داشتنی ومحبوب البرزی ترکیبی از بازیکنان و کادر فنی همدل را در این فصل با خود دارد و به نظر می رسد با این پتانسیل و کمی حمایت از سوی مردم و مسئولان می تواند اتفاق تلخ فصل گذشته را جبران کند و بار دیگر حضور خود را در لیگ دو فوتبال ایران رقم بزند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز