مدیرکل پزشکی قانونی لرستان خبرداد:

کاهش ۱۸.۵ درصدی تصادف‌های منجر به فوت درلرستان

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۴:۱۶
کد خبر: ۱۱۸۷۱۷۲
کاهش ۱۸.۵ درصدی تصادف‌های منجر به فوت درلرستان
حمیدرضا نظیفی گفت:آمار نشان دهنده کاهش 18.5 درصدی تصادف‌های منجر به فوت در استان لرستان در سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۸ است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛نظیفی در گت وگو با رسانه ها  با تاکید بر مولفه فرهنگ‌سازی در کاهش تصادفات رانندگی گفت: 418 نفر (340 مرد و 78 زن) سال گذشته در سوانح رانندگی محورهای درون و برون شهری و جاده های روستایی این استان جان باختند.

اوافزود : آمار نشان دهنده کاهش 18.5 درصدی تصادف‌های منجر به فوت در استان لرستان در سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۸ است.

نظیفی تصریح کرد: بی احتیاطی در حین رانندگی موجب کشته شدن 513 نفر (403 مرد و 110 زن) از هموطنان در محورهای درون و برون شهری و جاده های روستایی استان استان در سال ۱۳۹۸ شد.

مدیرکل پزشکی قانونی  لرستان بیان کرد: 7 هزار و 825 نفر (5987 مرد و 1838 زن) در تصادف‌های رانندگی سال گذشته در محدوده استان لرستان آسیب دیده و مورد معاینه بالینی پزشکی قانونی قرار گرفتند.

او با اشاره به کاهش ۲5 درصدی تصادف‌های جرحی در حوزه استحفاظی استان لرستان در سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۸، عنوان کرد: 10 هزار و 494 نفر (7632مرد و 2862 زن) در سال ۱۳۹۸ برای انجام معاینات بالینی به دلیل مصدومیت در تصادفات رانندگی به پزشکی قانونی استان لرستان مراجعه کردند.

مدیرکل پزشکی قانونی  لرستان گفت: شیوع کرونا و پای بندی مردم به دستورالعمل‌های کرونایی و ماندن در خانه در کنار اطلاع‌رسانی از عواقب رانندگی پرخطر تا حدی در کاهش تصادف‌های سال گذشته موثر بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز